QuoteOprindeligt indlæg af chhr
Men - når der kommer "vis dit desktop" tråde så lad være
med at poste screenshots i fuld opløsning!
Var heller ikke planen
Den kører 1920 x 1200 lige nu. Super lækker opløsning
Men - når der kommer "vis dit desktop" tråde så lad være
med at poste screenshots i fuld opløsning!
Var heller ikke planen
Den kører 1920 x 1200 lige nu. Super lækker opløsning
Nice
Synes bare det er max blæret, at man kan sige, at man har en skærm stående til 30k
tjaa kan kun sige det på en måde
SVIN!!!
QuoteOprindeligt indlæg af Falsk
hah.. du har bare købt den for at kunne se et større område i Warcraft..
Aj, den er edderbankemig fed!
er det warcraft han spiller der??
Du har for mange penge ven.
Du sender bare den "gamle" til mig. Jeg betaler porto'en...
Samsung rocks. Min gamle Syncmaster 17GLsi fra 1996 fungerer perfekt endnu.
Skal have bilen til omsyn på mandag. Det rendte lige op i over 16 k at få den gennem syn denne gang. Jeg måtte købe en hel bil for at skaffe en bagbro, fordi Mitsubishi ikke har en i Europa og ville være 8 uger om at skaffe den. Mitsubishi sutter r**.
Tillykke med den lækre skærm
hvad er refreshrate på sådan en ?
rigtig lækker skærm Aerial - tillykke med svinet
Får du ikke ondt i nakken af hele tiden at skulle vende hovedet for at se på hele skærmen.. ?
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Tillykke med den lækre skærm
hvad er refreshrate på sådan en ?
Den kører "kun" i 60hertz når den får fuld hug, men det ser skam ganske fedt ud.
Da jeg tidligere fik min 213T var det det vildeste jeg nogensinde havde prøvet, og kan kun sige at den er lidt kedelig ved siden af den her
Har lige et screenshot fra WOW i en dejlig opløsning
Det er godt nok stor, men ser utrolig lækker ud - Personligt ville jeg aldrig give 10K for en skærm, men extremt lækker må man da sige det ser ud og spille oplevelsen må også være dejligt - Tillykke med den
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Det er godt nok stor, men ser utrolig lækker ud - Personligt ville jeg aldrig give 10K for en skærm, men extremt lækker må man da sige det ser ud og spille oplevelsen må også være dejligt - Tillykke med den
Tak
Det er måske ikke alle der kan følge mig, men skærmen er, efter min mening, noget af det der betyder mest ved en computer - nu hvor resten af systemet godt kan følge sådan nogenlunde med, vil jeg godt smide lidt ekstra i en rigtig fed skærm.
Og den eneste grund til at jeg købte den var faktisk at den var så billig i forhold til hvad den siger på edbpriser.
Vil også ha sådan en men tillykke med den nye
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Aerial
Den kører "kun" i 60hertz når den får fuld hug, men det ser skam ganske fedt ud.
Da jeg tidligere fik min 213T var det det vildeste jeg nogensinde havde prøvet, og kan kun sige at den er lidt kedelig ved siden af den her
Damn - man må da sige du har overblik
Men ehm - så vidt jeg ved er fladskærme låst til 60 hz, og det kan ikke pilles ved - fordi hz for dem ikke har en skid at sige? Eller det er måske bare mig?
Damn - man må da sige du har overblik
Men ehm - så vidt jeg ved er fladskærme låst til 60 hz, og det kan ikke pilles ved - fordi hz for dem ikke har en skid at sige? Eller det er måske bare mig?
Havde en Compaq skærm for 2 skærme siden og den kørte 1280 x 1024 i 85 hertz. Den eneste 18.1" skærm jeg har set med så høje hertz
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Aerial
Det jeg mente var nu ms men ellers
Det er bare helt vildt godt jeg ikke er misunderlig
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Det jeg mente var nu ms men ellers
Den står ligesom 213T til 25ms, hvilket er helt perfekt når du kommer op i sådanne størrelser
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Den står ligesom 213T til 25ms, hvilket er helt perfekt når du kommer op i sådanne størrelser
Mkay
Fuck hvor er de nice... Jeg sidder her bag min gamle crc fra da jeg købte min første comp, i 96....