Hvem er hun?

Tara Reid laver UPS'r!
-
-
Oprindeligt indlæg af Falsk
Hvem er hun?Bla hende tøsen fra Van Wilder.
-
Åh...
-
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Øhh er det bare mig eller overdriver i ikke en smule med at helt fjerne billedet der var jo abeslut ikke noget som man ikke ser på alle musikvideo!
Desværre! Syns det er latterlig at christina behøver og ligge i en oplyst seng halv nøgen mens hun piller ved sig selv for at folk købe deres musik
Hvorfor skriver du alt det til mig?(
Jeg har ikke noget at gøre med hvem der fjerner billeder
-
Bortset fra det, så er det en ret griner video.. Hehe. Hun fatter virkelig ingenting hende Tara.. Så kan hun bare lære det.. :]
-
Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Bortset fra det, så er det en ret griner video.. Hehe. Hun fatter virkelig ingenting hende Tara.. Så kan hun bare lære det.. :]Ja...fatter ikke hun ikke kan mærke noget
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Ja...fatter ikke hun ikke kan mærke noget
Hun er så propfyldt med implanter at hendes bryster er følelsesløse
-
*rofl*
-
Øhm fatter ikke hvad vi snakker om. Ved hvem Tara er men hvad for nogle UPS'ere lavede hun?
-
Oprindeligt indlæg af axasion
Øhm fatter ikke hvad vi snakker om. Ved hvem Tara er men hvad for nogle UPS'ere lavede hun?Til P.Diddy's føsdag havde hun åbenbart taget et eller andet.. Hun blev så interviewet, uvidende om at hendes ene fortrin var hoppet ud, og stroppen til kjolen godt på vej ned!
Kan så fortælle dig at hun ikke har verdens pæneste fortrin!
-
Øhm fatter ikke hvad vi snakker om. Ved hvem Tara er men hvad for nogle UPS'ere lavede hun?
Hvis du læser tråden ordenligt, og evt. kigger på de links som er blevet skrevet herinde hvor du kan se det burde der ikke være den store tvilv -