Ja der har lige været den tråd med hvordan man fik 100 FPS i CS, det gjorde jeg så og det virkede selfølgelig, MEN nu lagger jeg når jeg skyder min ping er mellem 20 - 60 hele tiden så den er ganske normal. Nogle der kan hjælpe ?
-
-
du kører nok "softwaremode" men du skal køre openGL mener jeg det hedder.... det kan du ændre inde i option->video mener jeg.... det hjalp i min cs:cz:T
-
Jeg køre OpenGL og jeg har de 100FPS...
-
Oprindeligt indlæg af Patrick S
Jeg køre OpenGL og jeg har de 100FPS...Har du en firewall??? hvis ja så prøv og slå den fra
-
Det er ikke lag, men hakken. Lag er forårsaget af dårlig forbindelse.
-
Prøv:
Dobbelttjek at din forbindelse IKKE er sat til 28.8 kb modem eller lign. i steam. (Tror det er den her)Skift fra OGL til D3D.
Sæt Low quality sprites (Eller hvad den hedder) til det modsatte af hvad den er nu.
-
Det kan jo også bare være at du spiller på dårlige servere...
-
Jeg spiller bestemt ik på dårlige servere (outcast xx)
den med Firewall dued ikke, men prøver det andet
-
At skifte fra OpenGL til D3D er temmelig dumt og har intet med sagen at gøre.
-
Ja det fandt jeg så ud af da mine 100FPS forsvandt

-
Laggen er pga. choke - højs sandsynlig.
Prøv:
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
cl_rate 999
rate 25000Det skulle give den mest optimale forbindelse mellem dig og serveren, og skulle meget gerne give 0 i choke. Dette kan du tjekke ved at skrive net_graph 3
-
Der er ikke nogen bestemt indstilling, som er optimal. Det kommer for det første an på din internet-forbindelse og dernæst forbindelsen fra serveren. Det er altså indstillinger, man skal eksperimentere med. Prøv f.eks. at sætte rate ned på 7000 eller 12000.
-
Er sikker på at det er network lag, du oplever og ikke et vsync problem. Da du passerer de 100 fps ryger du over din skærms refresh og så hakker og øffer det.
Prøv at slå vsync "on" og se om det stadig er det samme.
Blot en idé
-
husk, der er forskel på om dit spil hakker og om det lagger
lag = internet opkoblingen
hak = computerenergo kan dit spil nemt have 100fps rent, og lagge. kan alle!
-
Slå vSync til..
-
Oprindeligt indlæg af Squiix
Er sikker på at det er network lag, du oplever og ikke et vsync problem. Da du passerer de 100 fps ryger du over din skærms refresh og så hakker og øffer det.Prøv at slå vsync "on" og se om det stadig er det samme.
Blot en idé
Har jeg aldrig hørt om.
-
Ikke desto mindre er det rigtigt.. Hvis du har sat maskineriet til at køre 85 hz refresh rate og maskineriet er i stand til at spytte >85 FPS ud så vil du opleve "tearing" og det kan i nogle tilfælde godt føles som lag.
Et spil som er ekstremt er No one lives forever. Hvis Vsync ikke slås til på en hurtig PC, så hugger og hakker det som ind i h...... og føles nøjagtig ligesom når man spiller online på en skod forbindelse.
-
Det er almen kendt at vsync slåes fra når der spilles CS. Jeg har efterhånden spillet i 4 år og har som sagt aldrig hørt at det skulle give pludselige fps drops, så jeg tvivler meget på det er det.
-
vsync gør meget har haft min comp til at ligge på 60 fps når jeg spillede med vsync uden kunne jeg få 100 rent
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
vsync gør meget har haft min comp til at ligge på 60 fps når jeg spillede med vsync uden kunne jeg få 100 rentJa, det er jo fordi vsync netop gør så CS kun kører med det antal fps som skærmens Hz er indstillet til.