For et stykke tid siden fandt jeg en side hvor man kunne indtaste sine OC resultater og sammenligne imod andres CPU af samme type og man kunne bladre rundt i alle folks OC og se hvem der havde opnået den største OC for hver CPU, men jeg kan ikke huske sidens navn. Jeg kan bare huske der var lort mange OC resultater på siden. Kan nogen hjælpe??
:]
Anders
-
-
Er det denne: http://www.overclockers.com/
-
det var lige den...mange tak
-
heh har selv en 2.0 Celeron der ligger nr 5 på overclockers.com
-
bare ærgreligt at den er så f***ing upålidelig!
Ifølge listen er der en der har en barton oppe på 3,2 ghz, med en billig TT alu-køler, og ved std volt!!! Og der er en der har overclocket en FX53 til 9999 mhz ved 9.99 volt og på et hjemmelavet mobo, og så er det hele bar smid i et lokum... slet ik til at regne med!he, men smart nok... når cpuen blir for varm så trækker man bare ud i toilettet...
-
Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
bare ærgreligt at den er så f***ing upålidelig!
Ifølge listen er der en der har en barton oppe på 3,2 ghz, med en billig TT alu-køler, og ved std volt!!! Og der er en der har overclocket en FX53 til 9999 mhz ved 9.99 volt og på et hjemmelavet mobo, og så er det hele bar smid i et lokum... slet ik til at regne med!he, men smart nok... når cpuen blir for varm så trækker man bare ud i toilettet...
hahahaha<
-
toxic du har ret i at der er nogle...(mange) der er upålidelige...men der er jo også alle de andre der passer godt nok, og det er dem jeg ser på. den med 9,9GHz, det er jo bare et barn der savner opmærksomhed, jeg har mere ondt af ham end syntes det er sjov.. :lame:
-
Det er også sjældent at to cpu'er clocker ens, men man kan da få en ide om hvordan ens stepping clocker.