HP med OC-resultater

• For et stykke tid siden fandt jeg en side hvor man kunne indtaste sine OC resultater og sammenligne imod andres CPU af samme type og man kunne bladre rundt i alle folks OC og se hvem der havde opnået den største OC for hver CPU, men jeg kan ikke huske sidens navn. Jeg kan bare huske der var lort mange OC resultater på siden. Kan nogen hjælpe??
    :]
    Anders

• heh har selv en 2.0 Celeron der ligger nr 5 på overclockers.com

P4 2.6 (200FSB), 1024Mb RAM, Giga-Byte 8IK1100, 160Gb Samsung P80, 80Gb Seagate, 60Gb Maxtor, 30Gb Maxtor, 5x Quantum Atlas 74Gb 10K SCSI SCA, 36Gb HP 10K SCSI SCA, 2x Quantum 36Gb 10K SCSI SCA, 2x 146Gb Hitachi 10K SCSI SCA, Externt 10 Bays SCA Rack Kab, Externt 4 Bays IDE / FireWire Kab, Adaptec 2940U2W, Adaptec 29160N, IBM ServeRAID 4H SCSI RAID 4 Kanals U160, Externt 8 Bays 50-pins SCSI Rack Kab, Eye 910 Tower, Quantum SuperDLT 110/220Gb Streamer, Radeon 9600 Pro 128Mb, 21" Dell CRT

Oprydnings Salg Siden Bliver såvidt muligt holdt up to date med nye ting osv efterhånden som der kommer nyt.
    http://www.sluttygirl.dk

• bare ærgreligt at den er så f***ing upålidelig!
    Ifølge listen er der en der har en barton oppe på 3,2 ghz, med en billig TT alu-køler, og ved std volt!!! Og der er en der har overclocket en FX53 til 9999 mhz ved 9.99 volt og på et hjemmelavet mobo, og så er det hele bar smid i et lokum... slet ik til at regne med! :rolleyes: he, men smart nok... når cpuen blir for varm så trækker man bare ud i toilettet... :D

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    bare ærgreligt at den er så f***ing upålidelig!
    Ifølge listen er der en der har en barton oppe på 3,2 ghz, med en billig TT alu-køler, og ved std volt!!! Og der er en der har overclocket en FX53 til 9999 mhz ved 9.99 volt og på et hjemmelavet mobo, og så er det hele bar smid i et lokum... slet ik til at regne med! :rolleyes: he, men smart nok... når cpuen blir for varm så trækker man bare ud i toilettet... :D

hahahaha< :clap:

• toxic du har ret i at der er nogle...(mange) der er upålidelige...men der er jo også alle de andre der passer godt nok, og det er dem jeg ser på. den med 9,9GHz, det er jo bare et barn der savner opmærksomhed, jeg har mere ondt af ham end syntes det er sjov.. :lame: