problemer med installation

• Jeg har lige købt Rome total war og har forsøgt at installere det!
    Men et stykke tid efter jeg ahr sat disk2 siger den at den ikke kan kopiere en fil og så har jeg ikke andre muligheder end at afbryde installationen.

Hmmm! tænker jeg så, fordi noget lignende skete med det sidste spil jeg købte nemlig tropico 2, hvor den også gik død ved cd2. Tilsyneladende på grund af cyklisk redundanscheck fejl eller lignende.

Kan det virkelig være sandt at jeg har været ultra uheldig to gange i træk og fået 2 cd'er som ikke virker, eller kan der være noget galt med min computer...

Jeg synes at det er bemærkelses værdigt at jeg godt kunne finde den omtalte fil manuelt på min RTW cd2!!

cd'en er helt ny så der burde ikke være ridser i og det er da underligt at det sker to gange i træk....
    jeg har prøvet på en anden computer og der sker nogenlunde det samme men jeg er ikke helt sikker for jeg har kun prøvet at kopiere filen manuelt fra cd'en da computeren var for lille til at jeg kunne installere programmet.

Jeg har købt spillet i EBgames i lyngby, da jeg en dag var forbi, men da jeg bor i sorø er der lidt langt til lyngby, men jeg ved der ligger en EBgames i slagelse... tror i at man kan bytte det der selvom man har købt det i lyngby?

håber i kan hjælpe