der er nu blive bud 5200 kr via msn
-
-
hvis der ikke er andre bud over 5200 kr så lukker jeg kl 1800
-
nyt bud via mail på 5500 og den står open til imorgen hvis der skulle komme flere bud men lukke kl 12 imorgen
-
Har du beviser for at den har løbet 4.6?
Vil jeg gerne se med en Std. Mach II..
-
Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Har du beviser for at den har løbet 4.6?Vil jeg gerne se med en Std. Mach II..
ja den kan. men den er ikke stabil ved 4.6 tror det er et ram problem ved det ikke men den er stabil ved 4.2 ellers må du tale med Aerial (kent) ham har set mit system -
Tænker mest på et Screenshot ved 4.6? Du skal være vildt heldig med din chip, hvis den render 4.6 i et mach II også som max screenshot.
-
5600,-
-
der er bud 5600 af spazoid
-
Tænker mest på et Screenshot ved 4.6? Du skal være vildt heldig med din chip, hvis den render 4.6 i et mach II også som max screenshot.mm... så skal jeg til at installer windows igen hvis du vil have det det bliver så først en gang i nat
-
der er blive bud 5800 kr via msn
bliver der bud 6K så lukker jeg med det samme -
Hvis du installere windows og viser mit et screenshot ved 4.6 og kan bevise at det er dit så byder jeg højere end de andre.
-
Hvis du installere windows og viser mit et screenshot ved 4.6 og kan bevise at det er dit så byder jeg højere end de andre.jeg installer windos efter kl 1 inat skal lige se film samme med kæste
-
Kan du love mig et screenshot ved 4.600Mhz?.. Ellers bliver jeg ikke oppe.. Har en lang dag foran mig i morgen.
Send det til mig, eller post det i denne tråd. ?
-
Kan du love mig et screenshot ved 4.600Mhz?.. Ellers bliver jeg ikke oppe.. Har en lang dag foran mig i morgen.Send det til mig, eller post det i denne tråd. ?
stik mig din mail så sender jeg den til dig men giv mig besked inde kl 8 imorgen om du er med eller aj
imens er alle bud velkomme -
hvor mange af tingene er der kvitering på? er meget intereseret. kan du ikke også poste det screen shot her
-
byder 6000 kr
-
Oprindeligt indlæg af ultima
byder 6000 krså er der bud 6000 kr
-
jeg lukker og slukker kl 10 hvis der ikke er andre bud
-
hvad så - Som jeg sagde har jeg haft en travl dag. Har du et screenshot til mig?
-
ultima har købt den jeg var ude ved ham og vi teste den så ham kunne se hvad den kunne og og vi inde for 3 min oc den til 4.2 ude det var vildt tal med ham hvis du skal se om det passe det er problemme herinde med at man ikke stoler på hinnane mere....
men jeg har 1 mark II samt et abit max3 mere men cpu er kun på 2.8/800 fsb skal lige samle den så kan jeg se hvad den kan oc til hvis du kan bruge sådan en ?