Jeg har lige flashet mit kort til et ultra, men det bliver lige lunt nok med standard køling så jeg vil gerne flashe tilbage til min standard BIOS.
Når jeg skriver: nvflash -p -u -f backup.rom siger den:
Jeg har lige flashet mit kort til et ultra, men det bliver lige lunt nok med standard køling så jeg vil gerne flashe tilbage til min standard BIOS.
Når jeg skriver: nvflash -p -u -f backup.rom siger den:
Yup og det er derfor du skal bruge:
nvflash -f biosnavn.rom -2 -u -p
MEGA kredit til Søndergård!
yo yo yoooo:)
Hvor varm bliver den da min ven?
Hvad for en bios brugte du?
Har du give det Ac5 ?
PS. Forstår godt at du skrev det med fontex
Bare lidt stresset og rygestoppet er lidt hårdt selvom Prince ligth er erstattet af Shish :]
Et sidste spørgsmål, inden jeg smider Ultra BIOSen på, kan det køre med std. køling, og hvordan tager jeg backup af BIOSen?
Det er ikke til at sige om det kan. Du kan jo evt prøve at sætte dit kort til at køre 425@1100 inden du flasher! Det er meget dumt ikke at teste det først!
Jeg har lige forsøgt med Ultra BIOS´en med 400/1100 da den første 425/1100 var alt for varm, men selv med 400/1100 bliver den lidt for lun til min smag med 1.4V, så jeg venter til jeg har fået noget bedre køling
den lå på 72 grader efter 3Dmark05. og nej jeg har ikke givet den noget AS5, det eneste jeg gjorde var at skifte BIOS.
Dare_Devil: prøv først om du kan køre med det clock hastigheder, hvis du kan det laver du en backup ved at skrive:" nvflash -b Backup.rom"
QuoteOprindeligt indlæg af søndergård
Det er ikke til at sige om det kan. Du kan jo evt prøve at sætte dit kort til at køre 425@1100 inden du flasher! Det er meget dumt ikke at teste det først!
Det kan køre 420/1165, men var der ikke en bios som kun kørte 420?
jeg har en der kører standard 400/1100
ellers få lige søndergård til at lave en til dig.
Man kan med en bios editor ændre de 1.4v til 1.3v som GT kører ved, men så er der ikke forskel på et GT ved 400@1100 og et Ultra ved 400@1100 andet end navnet - dog finder jeg det ret "sejt" at man har sig et Ultra...
NB: Hold jeg fra XFX BIOS hvis I har et GT kort - det var sq lige ved at gå galt for mig!
BFG Ultra og Leadtek Ultra kører helt super
skriv gerne på messenger hvis I vil spørge om noget - ikke fordi jeg er nogen expert på emnet, men har da flashet frem og tilbage en hel del gang nu...
Jeg har også leget lidt med den editor, det er den der hedder omniextreme du mener ikke?
Er der nogen der vil poste links til det de mener er den bedste køle løsning til et GT kort så bliver jeg glad, jeg vil sgu have flashet mit kort til et ultra igen uden det bliver for varmt