tja.....

ny rekord!
- Ramaskriget
- Lukket
-
-
Oprindeligt indlæg af BLiX
Det billede er da bare totalt malplaceret.
Så vil jeg også lige komme med et.
Er træt.. mente nemlig der sotd "this thread is so great" da jeg valgte det hehe.....
meeen så tar vi denher istedet
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
Er træt.. mente nemlig der sotd "this thread is so great" da jeg valgte det hehe.....
meeen så tar vi denher istedet
Stop nu de malplacerede billeder, og kom med nogen med relevans :]
-
La' os hellere få nogle perverse, vulgære el. voldelige.
Det er jo lige i tweak.dk's stil.
-
hmm.. ja billeder kan vel også gøre det?..
-
hvordan er det liige man sætter billeder ind?
-
Arnold!
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Stop nu de malplacerede billeder, og kom med nogen med relevans :]
LOL
Så du vil altså kun se billeder med 'this thread sucks', 'who cares' osv osv?
Jesus...
-
Oprindeligt indlæg af Torque
LOL
Så du vil altså kun se billeder med 'this thread sucks', 'who cares' osv osv?
Jesus...
Tja eller en der losser til et barn.FFS -Fedt signal at sende.
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
Tja eller en der losser til et barn.FFS -Fedt signal at sende.
Synes nu ikke netop dét billede var så stødende. Det giver sig selv, at klippet er fake - og man skal være lidt af en jubel-idiot for at misforstå det. Men så igen, så er den sidste idiot langt fra født endnu.
Men jeg har nu også svært ved at se hvordan netop det billede kan være relevant. Tror bare han lukker galde ud for at få tiden til at gå
-
Synes nu ikke netop dét billede var så stødende. Det giver sig selv, at klippet er fake - og man skal være lidt af en jubel-idiot for at misforstå det. Men så igen, så er den sidste idiot langt fra født endnu.Men jeg har nu også svært ved at se hvordan netop det billede kan være relevant. Tror bare han lukker galde ud for at få tiden til at gå
Jeg lukker ikke galde ud og jeg gør ikke dumme ting for at få tiden til at gå.
Blev da heller ikke sur over noget, men hvad laver et "old news" billed i tråden når det slet ikke har noget med nyheder at gøre?
-
LOLSå du vil altså kun se billeder med 'this thread sucks', 'who cares' osv osv?
Jesus...
Jep
-
Nå men alle er vidst enige om at denne tråd er lidt plat.
Så jeg vil da lige opfrodre forfatteren (ramaskriget) til at tænke lidt over hvad personen laver her på tweak. Jeg har lige ryddet op efter dig i køb og salg hvor du åbentbart gerne vil have din mening i en masse tråde.
Så betragt dette som en advarsel. Fjollede indlæg er der plads til - men de indlæg jeg har set fra dig indtil videre er for langt ude.
-
Tja, hva skal jeg sige
[Blocked Image: http://www.grus.frac.dk/altmuligt/lame.gif] -
Oprindeligt indlæg af Aerial
Nå men alle er vidst enige om at denne tråd er lidt plat.Så jeg vil da lige opfrodre forfatteren (ramaskriget) til at tænke lidt over hvad personen laver her på tweak. Jeg har lige ryddet op efter dig i køb og salg hvor du åbentbart gerne vil have din mening i en masse tråde.
Så betragt dette som en advarsel. Fjollede indlæg er der plads til - men de indlæg jeg har set fra dig indtil videre er for langt ude.
er de for langt ude? og hvad er det for nogen? vil godt sel idt beviser før du giver mig en advarsel tak.. -
Synes nu ikke netop dét billede var så stødende. Det giver sig selv, at klippet er fake - og man skal være lidt af en jubel-idiot for at misforstå det. Men så igen, så er den sidste idiot langt fra født endnu.Men jeg har nu også svært ved at se hvordan netop det billede kan være relevant. Tror bare han lukker galde ud for at få tiden til at gå
Jeg misforstår det ikke, men synes at det er en total syg form for humor. Som overhovedet ikke passer ind på dette forum her.
IMO - så er det den, der poster sådan et sygt billede, som er jubel-idiot. Ligegyldigt om det er fake el. not.
For mig er det et dårligt signal at sende !!!!Men så'n er det jo nok med de unges såkaldte humor i dag. Jo tåbeligere og mere perverst - jo bedre.
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
Jeg misforstår det ikke, men synes at det er en total syg form for humor. Som overhovedet ikke passer ind på dette forum her.
IMO - så er det den, der poster sådan et sygt billede, som er jubel-idiot. Ligegyldigt om det er fake el. not.
For mig er det et dårligt signal at sende !!!!Men så'n er det jo nok med de unges såkaldte humor i dag. Jo tåbeligere og mere perverst - jo bedre.
Mon ikke du hellere skulle snuppe en kølig istedet for at sidde og skælde ud og kalde folk for grimme ting?(
Folk har forskellig humor, og ja, ungdommen har måske en lidt grovere humor end folk i middel-alderen, men sådan er det nu engang, det må du jo så indfinde dig med.At blive forarget over et ironisk billed af en baby der får et los af en besse, synes jeg nok er lidt i overkanten af følsomhed - sådan er vi jo forskellige...
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Mon ikke du hellere skulle snuppe en kølig istedet for at sidde og skælde ud og kalde folk for grimme ting?(
Folk har forskellig humor, og ja, ungdommen har måske en lidt grovere humor end folk i middel-alderen, men sådan er det nu engang, det må du jo så indfinde dig med.
At blive forarget over et ironisk billed af en baby der får et los af en besse, synes jeg nok er lidt i overkanten af følsomhed - sådan er vi jo forskellige...Folk fra middelalderen?
Edit: Vil give mikkel ret i at der ikke er nogen grund til at kalde andre jubel-idioter, fordi de ikke lige deler samme form for humor som en selv...
Billedet er ikke slemt. Det er bare plat humor. -
Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
Folk fra middelalderen?
Det sagde jeg ikke
Det ville nok også bare skabe en masse postyr - og det kan vi jo ikke have
-
Flødeskummen kan godt blive sur.