QuoteOprindeligt indlæg af Recon_99
Flødeskummen kan godt blive sur.
Ja mon ikke!
Ja mon ikke!
Synes nu også godt lige bent kunne tage en slapper .. Hvor mange gange har du ikke brokket dig over vores humor? og hvornår indser du, at vi har en anderledes humor end dig?
På flaget oppe i flagstangen....
Nice, vil se mer' !
QuoteOprindeligt indlæg af DoDo
På flaget oppe i flagstangen....
Neeej, du må ik komme ud..!
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Neeej, du må ik komme ud..!
Du må godt side på mit skød.
Hoho det er nu en god sketch
Du må godt side på mit skød.
Hoho det er nu en god sketch
Få de fjer væk fra min røv
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Få de fjer væk fra min røv
OKAY!
Djjiirrrddjjjaauun <-------------- Eller noget lignende siger den til sidst!!
QuoteOprindeligt indlæg af Dare_Devil
OKAY!
Djjiirrrddjjjaauun <--------------
Eller noget lignende siger den til sidst!!
Jepper..
Og skrid så din skæve kælling..!
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
Synes nu også godt lige bent kunne tage en slapper.. Hvor mange gange har du ikke brokket dig over vores humor? og hvornår indser du, at vi har en anderledes humor end dig?
Aldrig i livet - vil jeg acceptere, sådan en IMO anderledes syg og pervers form for humor, som visse unge mennesker har.
Og så spørger du, om hvor mange gange bla - bla osv. Jeg stiller lige et modspørgsmål ! Vil da godt lige vide, hvornår jeg har gjort det ? Mener nemlig ikke selv jeg nogensinde har "brokket" mig over det. Men respekterer da din påstand, hvis der er beviser for det.
Tvivler dog - tror mere det ikke er andet, end en af de sædvanlige udokumenterede - nemt købte bemærkninger - som tit bli'r fyret af, når nogen/mig sætter ? til det som foregår.
Mange af de indlæg der er i denne tråd viser med tydelighed, hvilket niveau der desværre er, blandt en stor del af brugerne. Men det er jo sådan set ikke noget nyt.
Grunden til at jeg reagerede på det platte og IMO usmagelige "sparke-billede", er at jeg troede sådanne ting mere hørte til andre steder end her på tweak.dk.
Men jeg må jo så erfare, at niveauet - IMO - ind i mellem er ved at dale til noget, der ligner hol.dk eller lignende. Trist efter min mening.
Har da også indset, at det næsten er umuligt at komme med lidt kritik herinde. Da mange jo kun ser det som brok - nok fordi de ikke helt forstår, hvad de mulige konsekvenser er, på det de poster. Men sådan er det jo nok, når der er så mange, som ikke er så erfarne ud i livet og dets sammenhæng.
Men bare rolig drenge ! Post i bare løs af jeres IMO usmagelige billeder - i sidste ende er det jo "mods" som styrer linien herinde. Savner bare at der er en linie
QuoteOprindeligt indlæg af ramaskriget
er de for langt ude? og hvad er det for nogen? vil godt sel idt beviser før du giver mig en advarsel tak..
Nu skal du høre her min ven. Jeg skal overhoved ikke bevise noget som helst overfor dig. Hvis jeg siger du skal tage dig lidt sammen med dine kommentarer så tag det som en hint og absolut intet du behøves at diskutere.
Men fordi det ikke er så svært har vi denne tråd som et lille eksempel - ser du nok også tydeligt på de replyes der er kommet.
Og så denne salgstråd du også fik spammet med en masse l**t indtil jeg ryddede op.
Går heller ikke ud fra at du overhoved har læst den hilsen jeg skrev til dig i tråden ?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af bentzin
Aldrig i livet - vil jeg acceptere, sådan en IMO anderledes syg og pervers form for humor, som visse unge mennesker har.
Og så spørger du, om hvor mange gange bla - bla osv. Jeg stiller lige et modspørgsmål ! Vil da godt lige vide, hvornår jeg har gjort det ? Mener nemlig ikke selv jeg nogensinde har "brokket" mig over det. Men respekterer da din påstand, hvis der er beviser for det.
Tvivler dog - tror mere det ikke er andet, end en af de sædvanlige udokumenterede - nemt købte bemærkninger - som tit bli'r fyret af, når nogen/mig sætter ? til det som foregår.
Mange af de indlæg der er i denne tråd viser med tydelighed, hvilket niveau der desværre er, blandt en stor del af brugerne. Men det er jo sådan set ikke noget nyt.
Grunden til at jeg reagerede på det platte og IMO usmagelige "sparke-billede", er at jeg troede sådanne ting mere hørte til andre steder end her på tweak.dk.
Men jeg må jo så erfare, at niveauet - IMO - ind i mellem er ved at dale til noget, der ligner hol.dk eller lignende. Trist efter min mening.
Har da også indset, at det næsten er umuligt at komme med lidt kritik herinde. Da mange jo kun ser det som brok - nok fordi de ikke helt forstår, hvad de mulige konsekvenser er, på det de poster. Men sådan er det jo nok, når der er så mange, som ikke er så erfarne ud i livet og dets sammenhæng.
Men bare rolig drenge ! Post i bare løs af jeres IMO usmagelige billeder - i sidste ende er det jo "mods" som styrer linien herinde. Savner bare at der er en linie
Bent - Du må MEGET gerne give mig kritik - det har jeg INTET imod - så længe det er saglig kritik, men at kalde mig en jubel-idiot, har ikke den bedste effekt, hvis dit mål er at komme til enighed om noget!
Til det med brokkeriet: Måske skal du give det en tanke, hvordan folk fortolker dine indlæg - for jeg har lagt mærke til at du forholdsvis ofte bliver misforstået - Bare et forslag fra en af dem på "HOL-niveau"
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Aerial
Nu skal du høre her min ven. Jeg skal overhoved ikke bevise noget som helst overfor dig. Hvis jeg siger du skal tage dig lidt sammen med dine kommentarer så tag det som en hint og absolut intet du behøves at diskutere.
Men fordi det ikke er så svært har vi denne tråd som et lille eksempel - ser du nok også tydeligt på de replyes der er kommet.
Og så denne salgstråd du også fik spammet med en masse l**t indtil jeg ryddede op.
Går heller ikke ud fra at du overhoved har læst den hilsen jeg skrev til dig i tråden ?
en masse lort siger du? det var et reply. og jeg er på ingen måde din ven, lad os lige etablere det engang tak.
http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=28052&sid=
en masse lort siger du? det var et reply. og jeg er på ingen måde din ven, lad os lige etablere det engang tak.[/quote]
et reply ?
nu skal du prøve at tage dig lidt sammen. Køb og salg er til køb og salg og ikke bare "replies" som intet har med handlen at gøre.
Du var som sædvanligt ikke interesseret i sælge nogle af de ram som brugeren ønskede i dette tilfælde, men skulle alligevel komme med en dum kommentar.
Og det gider jeg (+ de brugere der klager over dig) bare ikke se på i fremtiden
fair nok.. så kan du jo lade vær.
fair nok.. så kan du jo lade vær.
Prøv nu at hør her. Jeg gider ikke den her diskussion med dig. Hvis du ikke indretter dig efter de regler vi sætter op for dig, lukker vi din bruger og banner dig.
....
en masse lort siger du? det var et reply. og jeg er på ingen måde din ven, lad os lige etablere det engang tak.
lol nu lyder du som da jeg var 10 og min lærer kaldte mig for sin fine ven
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
lol nu lyder du som da jeg var 10 og min lærer kaldte mig for sin fine ven
he he tja, men når folk simpelthen igen og igen ikke fatter hvad jeg siger til dem, så må man prøve at gøre det på en bestemt måde.
Og hvis han ikke snart har fattet hentydningen laver vi en ipbanning på ham og lukker hans bruger