Hvad kan I få Jeres 6800NU op på ?

• Bare ren interesse.

Vil gerne høre hvad folk kan få deres 6800 kort op på (core og ram) - gerne med producentnavn.

Kører selv et Leedtek og er startet med 400 / 800.

Fik lidt interessen da min kammerat har et fra Sparkle der clocker helt vildt dårligt

Oprindeligt indlæg af eXodus
    Er ved at teste mig frem nu.
    Hvor mange 03 marks får du ved den hastighed,
    og hvilken driver bruger du?

Jeg bruger den 66.81 fra http://www.guru3d.com som skulle give et godt boost.

kan komme op på 3865 .

Med den driver fra Nvidia og uden clock på gfx får jeg kun 2500

Oprindeligt indlæg af eXodus
    Tænkte på 3d mark 03, jeg bruger oxo 66.81 og ja den giver et pænt boost.

skulle benche med den nye driver i går men røg ind i en Netsky virus, så det blev ikke til så meget.

Men med den "gamle" driver fik jeg lidt under 9000

Hvilke temps har du forresten på dit gfx både før og efter clock ?

• mit gamle kørte 325@410 & 700@765 Det kunne ikke meget på rammene men meget på coren. Mit var også et Sparkle, og mener da bestemt ikke det clockede dårligt - men det er jo også forskelligt fra kort til kort.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Oprindeligt indlæg af søndergård
    mit gamle kørte 325@410 & 700@765 Det kunne ikke meget på rammene men meget på coren. Mit var også et Sparkle, og mener da bestemt ikke det clockede dårligt - men det er jo også forskelligt fra kort til kort.

Det samme problem har han - det er også kun på rammene den er helt vildt dårlig. Han smed noget vand på og har så købt de små coolermaster-klodser fra studiedata, men uden meget bedre resultat

• Får også en sød boost af 66.81 driveren på ca 600 i 3dmark05 :D

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Oprindeligt indlæg af KGBTjum
    Yep, Sparkle ocer ik for vildt. 325@375 / 700@770 derefter kommer der sorte "figurer" i spil :rolleyes:

min kammerat opdagede det ved at hans eventlog var fyldt med nvidia-errors så snart han clockede på rammene

• Mit Gainward 6800U GS klarede 600/1350

Det kunne fint mere, men døde efter ½ time. Venter på et nyt.

Det gav over 18k i 3Dmark03, desværre var driveren ikke godkendt, så jeg kunne ikke poste den :(

De nye 6800U er default 450/1200 rammen på dem kan fint komme over 1350. Core er mere vanskelig, hvis man bruger kompressorkøling "trotler" det tilbage til default, fordi det tror det bliver varmt? Vild irriterende fejl. Man kan så forsøge at modde bios, hekse med corevolt og bios default.
    Hvis nVidia da bare pillede det fra X(

• synes bare det virker som rammene på de almindelige er så plastik-agtige i forhold til dem på ultra kortet ? :(
    Har ikke set de vilde clockresultater på de almindelige kort.
    Det sjoveste er at han købte Sparkle som et testkort af en gut fra itzonen og i testen siger han det kan køre 850 hvilken jo må være en direkte løgn med mindre han har haft noget ekstremkøling på