Skriv under her mod dyresex

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Så det er i orden så at det er et frit land så længe du ikke synes det er ulækkert?


    Det sagde jeg ikke - Bøsser er da imo. også ulækre, men dem tillader jeg da...


    Men der skal sq også være en grænse!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det sagde jeg ikke - Bøsser er da imo. også ulækre, men dem tillader jeg da...


    Men der skal sq også være en grænse!


    Og den bestemmer du? Hvorfor er det mere ulækkert at bolle med dyr end at bolle folk folk af sit eget køn? Nogen synes måske det er ulækkert at have sex i det hele taget? Nogen synes måske bare det er ulækkert at have sex med det modsatte køn?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Og den bestemmer du? Hvorfor er det mere ulækkert at bolle med dyr end at bolle folk folk af sit eget køn? Nogen synes måske det er ulækkert at have sex i det hele taget? Nogen synes måske bare det er ulækkert at have sex med det modsatte køn?


    Man bør holde sig til sin egen race - sådan er det bare


    Desuden, som flere andre pointere, så kan dyrene ikke selv finde ud af at sige fra, og man ved derfor ikke om de kan lide det eller ej...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Man bør holde sig til sin egen race - sådan er det bare


    Desuden, som flere andre pointere, så kan dyrene ikke selv finde ud af at sige fra, og man ved derfor ikke om de kan lide det eller ej...


    Så må stumme heller ikke have sex hvis personen selv, eller den person vedkommende er sammen med, ikke forstår tegnsprog eller, på anden måde kan kommunikere med sprog eller skrift? Hvad med psykisk handikappede?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

    Rettet en gang, sidst af spazoid ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Så må stumme heller ikke have sex hvis personen selv, eller den person vedkommende er sammen med, ikke forstår tegnsprog eller, på anden måde kan kommunikere med sprog eller skrift? Hvad med psykisk handikappede?


    Nu er det jo sådan at dyr og menneskers hjerneaktivitet ikke kan sammenlignes... Et dyr er ikke nær så udviklet som et menneske... Derudover er der også talrige eksempler på hvor en "normalt" fungerene person er blevet straffet for at have sex med en svært hjerneskadet person, netop fordi at personen ikke ved hvad der foregår... Man kan måske sammenligne det lidt med børnesex...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Hvad i himlens navn snakker du nu om ?!


    Race har sq da intet at gøre med om man er stum eller psykisk syg - nu må du lige tage dig sammen...!! :rolleyes:


    Drop det Mikkel - han fatter sgu da ike en skid af noget som helst........... :roller: :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    Nu er det jo sådan at dyr og menneskers hjerneaktivitet ikke kan sammenlignes... Et dyr er ikke nær så udviklet som et menneske... Derudover er der også talrige eksempler på hvor en "normalt" fungerene person er blevet straffet for at have sex med en svært hjerneskadet person, netop fordi at personen ikke ved hvad der foregår... Man kan måske sammenligne det lidt med børnesex...


    God pointe - Du har ret i at visse tilfælde hvor folk har sex med udviklingshæmmede, også er urespektabelt - det kommer imo. an på det enkelte tilfælde...
    Mongoler fx, de ved godt hvad det er og kan godt sige ja eller nej, men har man sex med en multihandicappet, som hverken kan sige til eller fra, så er det forargeligt lige så vel som i dyre-tilfældet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    WizzarD --> Det tror jeg vi har fundet ud af for lang tid siden ;) Men derfor er der jo ikke noget galt med en lille sund diskution...


    Ja nu er problemet jo bare at det kan man ikke have med ham................ :roller: :roller:

  • Har skrevet under, men jeg går til gengæld også ind for diktatur :boxed:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Hvad i himlens navn snakker du nu om ?!


    Race har sq da intet at gøre med om man er stum eller psykisk syg - nu må du lige tage dig sammen...!! :rolleyes:


    Jeg taler om det med selv at sige fra.. men hvis du vil snakke om race såh... Må du gerne gå i seng med en sort? Det er en anden race.. hvad med asiatere?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Kan godt lide hvordan folk ikke bryder sig om at jeg kan modargumentere for det de siger.. De er åbenbart vant til bare at få ret.. Sorry, sådan går det ikke.. I kan ikke komme med gode grunde.. I er dobbeltmoralske.. Og værst af alt: Barnlige..


    "Han fatter ikke en skid ham der..." way to go.. Hvor gammel er du?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Som overskriften siger


    Skriv under på denne hjemmeside for lov mod dyresex


    Hm... Hvis vi mennesker må dyrke sex, så må dyrne vel også ... Syntes ikke man skulle forbyde at dyrne havde sex for så kunne man jo også forbyde at negere dyrkede sex da de jo også er anderledes end os selv her i lille DK ...


    ... Bare for at være lidt provo... :))