Hej
Har lige installet Teamspeak 2 da jeg har fået afvide det skulle være godt i Joint Operations Typhoon Rising
men jeg kan ikke lige finde ud af det helt?!.... da det er første gang jeg prøver det
så lidt dansk hjælp ville være super
Hej
Har lige installet Teamspeak 2 da jeg har fået afvide det skulle være godt i Joint Operations Typhoon Rising
men jeg kan ikke lige finde ud af det helt?!.... da det er første gang jeg prøver det
så lidt dansk hjælp ville være super
Hey Pyro gamle ven Kender ikk til team speak, men vil anbefale Ventrilo ! rigtig godt program som ikk er indviklet eller noget, bare SNAK
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
Hey Pyro gamle venKender ikk til team speak, men vil anbefale Ventrilo ! rigtig godt program som ikk er indviklet eller noget, bare SNAK
Hehe ok
er det ikke kun til CS? eller hva? forså prøver jeg da det
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
Hehe ok
er det ikke kun til CS? eller hva?
forså prøver jeg da det
Bruger ventrilo døgnet rundt. det er et lille program, hvor du connecter til en Ventrilo server, hvor alle dine venner også kan være. så kan i snakke sammen, og snakke når i spiller cs og andre spil osv.
skal lige ha gjort min VT server så jeg kan ha mere end 8 brugere inde ¨på en gang.. så kan du komme ind
QuoteOprindeligt indlæg af CarStone
Bruger ventrilo døgnet rundt. det er et lille program, hvor du connecter til en Ventrilo server, hvor alle dine venner også kan være. så kan i snakke sammen, og snakke når i spiller cs og andre spil osv.
skal lige ha gjort min VT server så jeg kan ha mere end 8 brugere inde ¨på en gang.. så kan du komme ind
Lyder lækkert, så skal jeg lige havde det downloadet osv...