Kabinetkøling?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj


    Hvad vil du så foreslå af blæsere der kan flytte en røvfuld luft :)


    Synes selv det er lidt svært at anbefale blæsere til folk, da der jo vidt forskellige prioriteringer...


    Men søg lidt rundt omkring, efter nogle blæsere der har en høj ydelse, mens støjen er rimelig... Så kan du nemlig overleve med dem på fuld skrue, mens du ikke kan høre dem når de kører på 5v fra blæserstyringen..


    Bruger selv denne her kombination:
    En røvfuld af dem her...http://<br>[URL]http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=CMLEDF80BL[/URL]


    Og sådan en her til at styre dem med... http://www.studiedata.dk/produ…id=MCSF001&Fane=COLD,COBL

  • Jeg har lige købt dette kabinet, så udskiftning af det sker ikke lige forløbigt :)


    Men jeg siger tak for de gode råd, jeg tror jeg hopper ind i studiedata´s butik på mandag, så jeg kan se tingene irl. :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • du kunne også lige tjekke blæserne fra noiseblocker synes selv de er ret fede...


    http://www.vcore.dk

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Men jeg siger tak for de gode råd, jeg tror jeg hopper ind i studiedata´s butik på mandag, så jeg kan se tingene irl. :)


    Hvis du aldrig har været inde hos StudieData før, så forbered dig på at blive overrasket ... *G* ... Rigtigt skummelt sted... Sådan lager-salg med et giga-lille lokale hvor der står udvalgt få varer som generalt er kabinetter ... Fandme mindre end mit køkken næsten. *G* :boxed: ... Men så beder man dem jo bare om at hente de ting frem fra bag forhænget til lageret som man vil se på ... :))


    Og husk lige at kigge GODT på vejvisningen for det ligger inde i en baggård... nede i bunden ... inde i en bygning ... bagerst i gangen ... en diskret dør hvor der ikke står det helt store. ... Meget godt gemt væk. *G* :))

  • Hehe, jeg har været inde på deres HP og se vejvisningen med billeder, det er da rigtigt nok gemt godt af vejen inde bagved :)


    Jeg ville lige høre jer, en god 120 mm blæser som ligger på omkring 20 Db og så en fanadapter 80-120 mm og måske en resonansdæmper, lyder det som en ok plan?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Hehe, jeg har været inde på deres HP og se vejvisningen med billeder, det er da rigtigt nok gemt godt af vejen inde bagved :)


    Ja, det er uden tvivl danmarks mest skumle shop ... Man føler sig næsten som om det er en hæler-shop der sælger ting og sager ud fra ladet på en lastbil imens de holder udkig efter panserne. *G* :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Jeg ville lige høre jer, en god 120 mm blæser som ligger på omkring 20 Db og så en fanadapter 80-120 mm og måske en resonansdæmper, lyder det som en ok plan?


    Handler ikke selv 120mm blæsere hos StudieData ... Har handlet de TT Thunderblades LED blæsere jeg bruger nu hos SHG da StudieData desværre ikke har dem. Dem er jeg godt tilfreds med når man snakker ydelse, men nu er de også forbundet til min fan-controler... Ved 12 volt støjer de jo ... Men yder så også godt ... Men fortrækker at køre mine 120mm ved ca. 6-7 volt.... Det er kun min 92mm som får lov til at køre ved lidt mere ... :))


    Men har dog tænkt på at se om jeg ikk kunne finde en 120mm ALU-blæser et sted til kabinettet ... Ville jo nok se fint ud. Bare for at prøve noget nyt... :))


    Skal ind til studiedata en af dagene for at bytte en LianLi kort-læser til den RIGTIGE farve ( :boxed: ) ... Da de kom til at give mig den forkerte da jeg var inde og monster-shoppe hos dem. Så havde jeg tænkt mig at kigge lidt på den Titan 120mm ALU de har ... Har ikke lige kigget specs på den endnu dog ...

  • 36 Db er det ikke rimeligt meget?


    Hvis du skulle købe èn blæser til dit kabinet til at suge luft ud af bagsiden og havde hullerne til en 80mm hvad ville du så købe?


    En 120 mm og en fanadapter eller?


    Det jeg spørger om er: hvis du var i mit sted hvad ville du så købe :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr