Som teksten siger, er intra i et af ovenstående. Prisen kommer jo an på så meget osv. men skriv hvad i har

K: Abit NF7-S/AN7
-
-
Jeg har 2 defekte NF7-S v2.0 hvis det var noget
-
Hvordan defekte? Er altid sjovt at lege med ting
-
Oprindeligt indlæg af teko
Hvordan defekte? Er altid sjovt at lege med tingden ene købte jeg defekt, fik at vide der var noget galt med bios, hvilket så viste sig at være fysisk skade
bios soklen er simpelthen knækket et par steder i kanten, men hvis man har noget fikst værktøj så kan det vel laves?
Den anden, har først oplevet at få en død agp port, hvordan ved jeg ikke... derefter prøvede jeg med lidt vdd og vdimm mod, og så døde den helt da jeg tog modsene af igen....
-
Det første med bios soklen, er det muligt at du kan ta et billede af den? Forstår ikke helt hvad der er gået galt med det andet, er det AGP porten der er brændt af?
-
Det første med bios soklen, er det muligt at du kan ta et billede af den? Forstår ikke helt hvad der er gået galt med det andet, er det AGP porten der er brændt af?http://www.try-this.dk/abit/bios1.jpg
det andet er både agp porten der er brændt af, og derefter prøvede jeg at modde den med vdd og vdimm mod hvorefter kortet så døde helt
-
Ok, men det første da ud til måske at kunne redes... Men er ikke sikker, kommer an på om der er sket andre skader, på f.eks. bios... Men er da intra, om ik' andet, så bare for at prøve
50,-pp? -
Ok, men det første da ud til måske at kunne redes... Men er ikke sikker, kommer an på om der er sket andre skader, på f.eks. bios... Men er da intra, om ik' andet, så bare for at prøve
50,-pp?ved ikke om der er andre skader på det første, for har aldrig fået det til at køre...
de 50,- kr pp er helt fint med mig jeg sender snarest muligt, så kan du få begge kort og bruge det ene som reservedels-kort til det andet
så skriver jeg bare en pm til dig med reg. nr. og kontonr. når jeg kender porto?
-
Det er en deal!
Prøver li at høre en med hensyn til den AGP port, alt efter hvor travlt han har kan han måske fixe den
-
Det er en deal!Prøver li at høre en med hensyn til den AGP port, alt efter hvor travlt han har kan han måske fixe den
Har lige pakket dem samme..
Hvis du får bare en af dem til at virke så står du med et rigtig godt bundkort
EDIT: send lige en PM med adresse
-
Takker!
Du sku os ha adressen omkring nu
-
Takker!Du sku os ha adressen omkring nu
Tjek lige PM