celeron 2400 skal overclockes

  • når jeg åbner BIOS kan jeg ikke finde der hvor jeg kan stille på FBS værdien, jeg tror det er fordi jeg bruger en anden bios er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade en anden så jeg har lidt nemmere ved mit overclock?


    eller er der nogen der ved hvad jeg ellers skal stille på, hvis jeg ikke kan finde FBS?


    plz hlp i'm newbie to this

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    når jeg åbner BIOS kan jeg ikke finde der hvor jeg kan stille på FBS værdien, jeg tror det er fordi jeg bruger en anden bios er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade en anden så jeg har lidt nemmere ved mit overclock?


    eller er der nogen der ved hvad jeg ellers skal stille på, hvis jeg ikke kan finde FBS?


    plz hlp i'm newbie to this


    Gå ind på Shuttles HP og led efter den nyeste bios..
    Hvor svært kan det være? Btw, du behøver ikke at lave 3 tråde om samme emne..


    Hvis du ikke kan stille på din fsb i din nuværende bios, er det ikke sikkert at du kan overclocke via bios.. Prøv at hente programmet "Clockgen".. Der kan du clocke fra XP - det er dog ikke tilrådeligt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • det burde da heller ikke være nødvendig med et overclock
    du har jo 2400 ghz ifølge din profil :]
    download noget der hedder everest home edition
    den fortæller dig alt om din computer også hvad dit bundkort og bios hedder

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Kan godt være han har 2400 Mhz, men med mindre det er en af de nye celeron med 533 Mhz fsb og større L2 cache så er de 2400 Mhz ikke meget bevendt, men jeg fik min celeron 2.4 op på 3.3 Ghz uden problemer.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr