Ny signatur

• I anledning af mit nyinkøbte domæne, har jeg fået lavet mig en ny signatur, som vil matche den nye side rent farve- og stilmæssigt. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvad folk synes om den?

Hvis folk synes tråden er kedelig, overflødig, alt for Offtopic, eller lignende - så lad venligst være med at post her. Jeg har langt om længe fået mit nye domæne, så jeg er glad. Tak. :)

Daniel

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    I anledning af mit nyinkøbte domæne, har jeg fået lavet mig en ny signatur, som vil matche den nye side rent farve- og stilmæssigt. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvad folk synes om den?

Hvis folk synes tråden er kedelig, overflødig, alt for Offtopic, eller lignende - så lad venligst være med at post her. Jeg har langt om længe fået mit nye domæne, så jeg er glad. Tak. :)

Daniel

Synes også den er pæn og stilfuld :) Hvis der skal ændres lidt, så var det måske en idé - IMO, at gøre skyggevirkningen på teksten en smule mørkere. Så vil dit navn,titel og emailadresse, stå mere klart og være nemmere at læse. Men ellers Nice work 8)

Oprindeligt indlæg af bentzin

Synes også den er pæn og stilfuld :) Hvis der skal ændres lidt, så var det måske en idé - IMO, at gøre skyggevirkningen på teksten en smule mørkere. Så vil dit navn,titel og emailadresse, stå mere klart og være nemmere at læse. Men ellers Nice work 8)

Dig og dine læse-problemer :))

Tag nu ned og få et par ordentlige briller :D

• Jeg takker mange mange gange for den fine kritik. :D

Og Bentzin - jeg har med vilje undladt at gøre skygge-effekten mørkere, da den så ville stå i for skarp kontrast til resten af billedet, og derved fjerne opmærksomheden fra de relle ting der skal lægges mærke til på billedet. Som det ser ud nu, er skyggen endda næsten for mørk, men gør jeg den lysere, så vil teksten blive sværere at læse. Og jeg synes nu ikke at den er så svær at læse nu. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP