Hvem venter på World of WarCraft?

  • Jeg må sige at jeg ikke glæder mig så meget, da jeg har fået min dosis MMORPG, der holder resten af livet..


    Spillede UO i 2 år, og skiftede så til EQ, spillede CoH og Lineage 2 beta, og har spillet en del SW Galaxies..


    De er meget fine den første måned, 2 måneder, men så bliver det kedeligt.. Man opdager hurtigt at, hvis man ikke virkelig brænder for at slå det ene monster ned efter det andet, uden nogen form for belønning som leder til noget andet, er det ikke det værd. Selvfølgelig hvis det har fede sammenholdselementer, eller en fed PvP del er det dog et plaster på såret, og så virker det dog også en del længere (hostCoHhost)!


    UO holdt jeg kun ud fordi jeg var med i en guild på en 25 personer, hvor vi så afholdte slag mod andre guilds osv. Ganske underholdende..


    Glædede mig til det her for et års tid siden, men så forsvandt lysten desværre lidt.. Men nu må jeg se, om jeg ikke køber det her, og så lige prøver i den gratis måned man som regel får..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • nu skal du jo tænke på at det er blizzard der laver det
    jeg har aldrig nogensinde spillet et dårligt spil fra dem
    lige meget hvor lang tid jeg nu har brugt på dem

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir