dårlig DVI udgang på ATI 9200SE

• Hey

Syntes ikke at det er et særlig skarpt billede min DVI udgang på min DVI kort er så godt (På en VGA skærm til hver ti fald). Er der en instilling så den laver signalet til en vga skærm eller er der nogle der ved hvad jeg skal gøre.?

P.s. Det er ikke skærmen da jeg har prøvet med to forsællige skærme og det er det samme

• Det kunne være lidt rat at vide hvilket kort og hvilke skærme, der er snakke om!

Jeg har absolut ikke oplevet det samme, hverken med et R7200 eller mit R9800 Pro.

Nu kører du TFT skærmen i den rigtige opløsning, ik'?
    Husk at din TFT skærm kun er bygget til én opløsning.

XGA (1024x768) for 15"
    SXGA (1280x1024) for 17-19"
    UXGA (1600x1200) for 20"

EDIT: Har læst overskriften nu... R9200SE

• Det er CRT skærme

Det ene er en IBM P275 21" og den anden er en Eizo T660 20"

Jeg har prøvet at sætte IBM'en i så er der ikke et godt billede, men tilgængæld er billedet på Eizo'en godt, da det er IBM'en jeg bruger mest har jeg så byttet dem rund så at min IBM sider i VGA udgangen og har et godt billede og Eizo'en sidder så i DVI udgangen med et lidt sløret billede

Oprindeligt indlæg af nOrphf
    Det er CRT skærme

Det ene er en IBM P275 21" og den anden er en Eizo T660 20"

Jeg har prøvet at sætte IBM'en i så er der ikke et godt billede, men tilgængæld er billedet på Eizo'en godt, da det er IBM'en jeg bruger mest har jeg så byttet dem rund så at min IBM sider i VGA udgangen og har et godt billede og Eizo'en sidder så i DVI udgangen med et lidt sløret billede

Det var jo en lidt anden historie... :D

Men jeg er blank! Der er fint billede på min fars pc med et R7200 AIW + DVI-I -> VGA konverter.