Rullefeldt

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Er man ikke mega-brian hvis man vil bruge penge på at vide sådan noget ? ... :boxed: ...

Det er vel ikke så meget anderledes end dem der gør alt for at benche hele tiden og virkelig se hvor meget der ligger i computeren. På samme måde kan man sikkert til dels sammenligne det med folk som smækker deres biler på rullefelter, for at se hvor meget bilen kan yde?

Måske sådan lidt ude i periferien, men håber du kan følge mig. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Det er vel ikke så meget anderledes end dem der gør alt for at benche hele tiden og virkelig se hvor meget der ligger i computeren. På samme måde kan man sikkert til dels sammenligne det med folk som smækker deres biler på rullefelter, for at se hvor meget bilen kan yde?

:cheers:

Oprindeligt indlæg af engel

Dem der lever for at benche ( :crazyeyes: ) har jo i det mindste clocket lidt ... Kunne forstå det der med rullefætteren hvis man havde tunet sin bil eller noget ... :)) .... Sådan for at se frugten af sit arbejde ... Hvis du kan følge mig ... ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Dem der lever for at benche ( :crazyeyes: ) har jo i det mindste clocket lidt ... Kunne forstå det der med rullefætteren hvis man havde tunet sin bil eller noget ... :)) .... Sådan for at se frugten af sit arbejde ... Hvis du kan følge mig ... ;)

Humm hvor ved du fra at bilen ikke er tunet????

Oprindeligt indlæg af icemann
    Humm hvor ved du fra at bilen ikke er tunet????

Gør jeg heller ikke, men ville bare være det eneste formål med det hele, så hvis du ikke har det, så kom i sving ... :))

Bare husk at det er ulovligt at tune sin bil for meget ... (Hvis man bliver snuppet) ... :))

Men må jo være rart at kunne hente brød om morgenen på 4 min og 10 sekunder istedet for 4 min og 50 sekunder ... :T

Ej, driller bare. Tag dig ikke af det. Gør jeg også med de "bench-geeks" til tider... :))

• hehe ja det har jeg set op til flere gange ;)

Oprindeligt indlæg af icemann
    hehe ja det har jeg set op til flere gange ;)

HeHe ... Ja, jo ikke altid de små kan tage det... :)) *G*

Men nu når du snakker om din japaner-dyt der. Ingen billeder ??...

Er den sort ? 8)