Red-eye removal - lige en kort én !

• Læste lige i den anden tråd, som er lukket. At der var noget om, man ku' el ej og hvilke programmer der evt. kan.
    Paint Shop Pro 7 og 8 kan - har selv 8.01. lige et lille screenshot. Muligheden findes i menuen "Adjust" eller et Icon på en af toolbars'ne.

• Hm... Jacob Hansen spurte mig om jeg kunne gøre det på hans billede med photoshop før han lavede en tråd og jeg måtte krybe til korset og fortælle at jeg ikke kunne det ... :O ... Er jo ikke just expert i programmet. *G*

Men kan man gøre det omvendt ? ... Altså give folk røde øjne ? ... :)) ...

Kunne være jeg har fundet på noget nyt jeg kunne gøre ved "playboy-billederne" af min ex... *G* :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm... Jacob Hansen spurte mig om jeg kunne gøre det på hans billede med photoshop før han lavede en tråd og jeg måtte krybe til korset og fortælle at jeg ikke kunne det ... :O ... Er jo ikke just expert i programmet. *G*

Men kan man gøre det omvendt ? ... Altså give folk røde øjne ? ... :)) ...

Kunne være jeg har fundet på noget nyt jeg kunne gøre ved "playboy-billederne" af min ex... *G* :))

Pardon, men jeg har svært ved at gennemskue om det er ironi eller ej, heh. :O

Men du kan godt ændre farve på enkelte objekter, den letteste måde er at oprette et nyt layer over det du vil have ændret noget på, og så sætte det nye layer til Color, og så ellers bare farve på det.

Ja, det må det være.. håber det kan hjælpe, hvis det da var til nogen nytte. :crazyeyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    Pardon, men jeg har svært ved at gennemskue om det er ironi eller ej, heh. :O

Men du kan godt ændre farve på enkelte objekter, den letteste måde er at oprette et nyt layer over det du vil have ændret noget på, og så sætte det nye layer til Color, og så ellers bare farve på det.

Ja, det må det være.. håber det kan hjælpe, hvis det da var til nogen nytte. :crazyeyes:

HeHe ... Mener det seriøst ... :)) ... Sådan lige som dig og min avartar... Ikke hele billedet. Det jo let nok. Det andet har jeg ikke lige prøvet så vidt jeg husker og det skal jo også være pænt ... og med hensyn til paint .... nej tak... Fortrækker photoshop... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

HeHe ... Mener det seriøst ... :)) ... Sådan lige som dig og min avartar... Ikke hele billedet. Det jo let nok. Det andet har jeg ikke lige prøvet så vidt jeg husker og det skal jo også være pænt ... og med hensyn til paint .... nej tak... Fortrækker photoshop... :))

Hehe, okay så. Men skulle du gå hen og få brug for hjælp til enten det ene eller andet, så bare lige fang mig på MSN, så må jeg lige prøve om jeg kan hjælpe. Jeg er godt nok på arbejde indtil ved 3-tiden, men skulle nok kunne afsætte et par minutter til det. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP