Slet ikke nogen der hører ordentlig musik?

Oprindeligt indlæg af bentzin

Jo da - Ian Anderson er formidabel på fløjte. Har desværre kun "rigtige LP'er" med dem og grammafonen er gået i "udu" - Surt show. :(
    Det er heller ikke ligefrem nemt, at finde reservedele til sådan en fætter - nu om dage. :rolleyes:

Hvad fejler den da???

Men du burde da snart kunne få reserdele til den igen.

Var lige en tur i Electronic World og til min store overraskelse opdagede jeg at de er begyndt at sælge anlæg med pladespiller igen...

lige nu hører jeg

Guns N' Roses, Metallica

[size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

Rettet en gang, sidst af cyruz ().

Oprindeligt indlæg af bentzin

Jo da - Ian Anderson er formidabel på fløjte. Har desværre kun "rigtige LP'er" med dem og grammafonen er gået i "udu" - Surt show. :(
    Det er heller ikke ligefrem nemt, at finde reservedele til sådan en fætter - nu om dage. :rolleyes:

Ville det næsten ikke være nemmere - og billigere at købe ny/brugt?

Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg hører sådan mest Nightwish, Anouk, Red Hot Chili Peppers, Madonna LOTR-soundtracks, og så meget andet :)

Anouk, var det ikke hende der for nogle år tilbage lavede det nummer : Nobody´s wife ?

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Anouk, var det ikke hende der for nogle år tilbage lavede det nummer : Nobody´s wife ?

Jepper. Hun var nu meget cute hvis jeg ikke husker heelt forkert ... :))

Yeah, delte sq lige den samme tanke ;) .. Kan huske at videoen var Sort / Hvid

Yeah... :))

Noget med en vippe kan jeg huske ... :))

Hun lignede lidt en lebbe ( på en GOD måde ) ... og det skader jo ikke ... :)) ( IMO ) ... 8)

Der er jo intet som en god udfordring... :T

Oprindeligt indlæg af tRuz
    Hehe, jeg ved så ikke om hun så godt ud eller noget :) - Men jeg synes hun synger ret så godt, og sangene er gode :)

Nej det havde da også været besynderligt hvis det var det du lagde vægt på med en kvindelig sanger ;)

Nej det havde da også været besynderligt hvis det var det du lagde vægt på med en kvindelig sanger ;)

Nah, ikke nødvendigvis ;)

• Uha jeg hører meget af den slags musik :D

I vilkårlig rækkefølge.

Soilwork
    Stormlord
    PanzerChrist
    Hatesphere
    Nile
    Konkhra
    Killswitch Engage
    Grimfist
    And Oceans
    Dark Trinquillity
    Arch Enemy

og mange flere...

• Landser er alt for fede... :evil:

edit.. har lige bestilt 9 landser cd'r hjem

• Synes godt nok, at jeg kender meget til musik. Men alle de der navne som i nævner, kender jeg overhovedet ikke. Navnene minder mere om titler på forskellige baner til et eller andet kedeligt Playstation-spil, som jeg ikke kan huske hvad hedder. ;)