Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ja og vi kan trøste ham med at tøserne ikke bliver lettere at have med at gøre når de bliver ældre .... De bliver bare anderledes og dyrre... :)) *G* ... men også laaaaaangt bedre... :))

Han har jo kun lige fået dun på den og ved ikke engang hvad godt er... :))

Et lille råd til Wacked:
    Det er en kritisk tid for dig nu. Hold godt øje med stumpen dernede, for hvis de dun bliver til fjer, flyver den væk og du ser den aldrig mere.
    Husk altid at have hånd om situationen, så den ikke flyver væk.

Nu er du advaret, så kom ikke her og hyl, hvis du pludseligt ser den flyve ud af vinduet.... ;)

• Som en af mine arbejdskollegaer siger ... ER DER GRÆS PÅ PLÆNEN, SÅ MÅ DER SPILLES .... og så spørger jeg ham om hvor gammel hans datter er ... Så holder han kæft en times tid. *G* :))

Som en af mine arbejdskollegaer siger ... ER DER GRÆS PÅ PLÆNEN, SÅ MÅ DER SPILLES .... og så spørger jeg ham om hvor gammel hans datter er ... Så holder han kæft en times tid. *G* :))

Lol da :D - Top $ af dig .

• Et lille råd til Wacked:
    Det er en kritisk tid for dig nu. Hold godt øje med stumpen dernede, for hvis de dun bliver til fjer, flyver den væk og du ser den aldrig mere.
    Husk altid at have hånd om situationen, så den ikke flyver væk.

Nu er du advaret, så kom ikke her og hyl, hvis du pludseligt ser den flyve ud af vinduet.... ;)[/quote]

Som en af mine arbejdskollegaer siger ... ER DER GRÆS PÅ PLÆNEN, SÅ MÅ DER SPILLES .... og så spørger jeg ham om hvor gammel hans datter er ... Så holder han kæft en times tid. *G* :))[/quote]

Lol da :D - Top $ af dig .[/quote]

hehehehe LOL!

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Jojo, en tre-fire stykker af hendes slags, så passer det med alderen ;o)

PS. Havde faktisk forberedt konen på, at når hun blev 40, skulle hun skiftes ud med to på 20, men øøhhhh.... :roller:

Den tanke har jeg også selv haft, men måtte sande, at en kvinde på 40 ofte og med lethed kan slå 2 på 20. ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans

Den tanke har jeg også selv haft, men måtte sande, at en kvinde på 40 ofte og med lethed kan slå 2 på 20. ;)

Hehe... man så koonkludere at du har været din kone utro for at prøve 2 x 20 årige? .. tsk tsk ...

EDIT: øøh... den her tråd blev opretttet fordi ? ...

Syns sq der er ved at være _RIGTIG_ mange ubruglige tråde. såå, nu vi skal stramme lidt op? ...

• Forkert. Man kunne jo have haft 2 på 20, inden man fandt konen. ;)

Kuvøseguf... *G* :boxed:

Hmm også min tanke :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Det er nok fordi der er skoleferie - så er der mere tid i fritidsklubbens edb-rum :P

Oprindeligt indlæg af bentzin

Det er nok fordi der er skoleferie - så er der mere tid i fritidsklubbens edb-rum :P

Ellers er det bare sommerhormonerne der går oprør.. ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans

Vrøvl ... Det må bare være fordi du ikke kan klare 2 tøser på 20 ... ;) ... Sådan er det vel når man kommer op i alderen ... :))

Når jeg er lidt depri over at X´en skred og jeg er single, så kan man jo altid finde et per tøser som man jo ikke lige kunne da hun var her ... Det er jo så altid noget ... :))

Hellere to tøser på 25 end én på 50 .... *G* :))

Hellere to tøser på 25 end én på 50 .... *G* :))

Jeg må igen sige at jeg er rørende enig ;)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy