Far Cry og 9800 Pro

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

HeHe okey.... Game-Freak... *G*... Ej, forstår dig godt. Kan jo være hårdt at leve uden grafikkort i et par uger .... Man kunne jo komme til at lave noget andet ... Føj da ... X(

Det kan jo trække Far Cry i 1024x768 i medium details, så så dårligt er det jo heller ikke.. 8)

Min skærm kan ikke køre i højere opløsning..*LOL*

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Jeg kører Far Cry i 1280x1024 / Max Quality / 4x Anti 8x Ani..

Jeg har nu gennemgået spillet uden et eneste hak.. Det er BARE flot!

Ikke så mærkeligt når du har en af DK's bedste/hurtigste computere.. ;)

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

:O

Men ok, du har jo også lagt blod, sved og tårer (og masser af penge i den/dem) - så det er jo fint nok! ;)

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Ja - Men jeg vil nu anbefale dig at købe et nyt x800 pro eller et GeForce 6800 eller 6800GT..

Og JA jeg ved det er mange penge men - Du vil IKKE fortryde det..

EDIT: Iøvrigt som jeg glemte at fortælle, sidder jeg og spiller Far Cry på min stationære PC med et PowerColor X800 Pro kort.. ( Som kører ovennævnte opløsning uden brok )

Ja - Men jeg vil nu anbefale dig at købe et nyt x800 pro eller et GeForce 6800 eller 6800GT..

Ja, det er mange penge men - Du vil IKKE fortryde det..

Hvis pengene er der, så klart ... ;) ... Men det er jo så også ~3 gange så mange der skal slippes i forhold til at finde noget brugt 9800 PRO / 9800 XT eller ligende ... ;)

Ja - Men jeg vil nu anbefale dig at købe et nyt x800 pro eller et GeForce 6800 eller 6800GT..

Og JA jeg ved det er mange penge men - Du vil IKKE fortryde det..

EDIT: Iøvrigt som jeg glemte at fortælle, sidder jeg og spiller Far Cry på min stationære PC med et PowerColor X800 Pro kort.. ( Som kører ovennævnte opløsning uden brok )

Har ikke alverdens penge, klarer mig med mit 9600 Pro lidt tid endnu, til jeg køber Rottes 9800 Pro IceQ! ;)

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Absolut - Der behøves ikke en P4 3.4EE, eller en AMD Ahtlon64 3200+ forl at trække Far Cry i en anstændig opløsling. Dog skal grafikkortet helst være som dit eget R9800 eller nyere..

• ..Hmm, tænkte lige på om der er nogen der "genbruger" Far Cry enginen?! Den fungerer jo ret godt IMO - evt. kommende spil?! ?(

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Astrocity
    ..Hmm, tænkte lige på om der er nogen der "genbruger" Far Cry enginen?! Den fungerer jo ret godt IMO - evt. kommende spil?! ?(

Det skal nok komme ... Hvor meget det så bliver finder vi jo ud af .... Men når patch 1.3 kommer til FarCry engang og giver understøttelse for 3Dc, så vil det jo måske nok have længere levetid ... Er jo altid nice nok. Må nu indrømme at jeg er vild med AI´en ... :)) ... Altid rart med lidt modstand. Men på multi er det jo også meget underholdende.

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Det skal nok komme ... Hvor meget det så bliver finder vi jo ud af .... Men når patch 1.3 kommer til FarCry engang og giver understøttelse for 3Dc, så vil det jo måske nok have længere levetid ... Er jo altid nice nok. Må nu indrømme at jeg er vild med AI´en ... :)) ... Altid rart med lidt modstand. Men på multi er det jo også meget underholdende.

Syns det er et vildt fedt spil over LAN.. Samle et pae gutter og nakke hinanden på de fede baner - det er grineren! :))

Er oxo helt vild med AI'en - den har de fandme lavet godt! :evil:

Hvad er det præcis det 3dc står for, eller gør bedre?

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Tarantula ().