QuoteOprindeligt indlæg af Wacked
T630's kamera stinker for vildt voldeligt meget!!!
læser i slet ikke test's her inde eller hva sker der?
Det var Nokia 6230 jeg hentydede til. Har rettet mit indlæg.
QuoteOprindeligt indlæg af Wacked
T630's kamera stinker for vildt voldeligt meget!!!
læser i slet ikke test's her inde eller hva sker der?
Det var Nokia 6230 jeg hentydede til. Har rettet mit indlæg.
QuoteOprindeligt indlæg af CoolCashCarl
Jeg har bestilt en SE Z600 til 2200 incl. fragt.. som meget gerne skulle komme idag...
Design er fedt, sammen klappelig og med kamera...
glæder mig som et lille barn (næsten)...
![]()
![]()
![]()
![]()
Den telefon havde jeg i et par uger, men den blev hurtigt skrottet igen fordi den var så uendeligt langsom til at skrive sms på, og fordi størrelsen ikke er noget at prale med, den er IMO alt for stor af en clamshell at være.
Hmm, det lyder til i ikke er så meget for T630/T610 når det kommer til stykket..
En af mine veninder har en T610, vil lige prøve at se om det med SMS bliver et problem for mig. Ellers bliver det nok den anyway. Den er vidst det bedste man får for 1649,-
QuoteOprindeligt indlæg af AtoM!C
Hmm, det lyder til i ikke er så meget for T630/T610 når det kommer til stykket..
En af mine veninder har en T610, vil lige prøve at se om det med SMS bliver et problem for mig. Ellers bliver det nok den anyway. Den er vidst det bedste man får for 1649,-
Jeg er glad for min T610 selvom den er en smule langsomt til SMS, og man ikke kan se voldsomt meget udenfor i sollys .. Den er klart bedre end de Nokia'er jeg har haft, og selvom jeg altid har været tilhænger af Nokia, er SE nok ved at overtage den plads ..
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Jeg er glad for min T610 selvom den er en smule langsomt til SMS, og man ikke kan se voldsomt meget udenfor i sollys .. Den er klart bedre end de Nokia'er jeg har haft, og selvom jeg altid har været tilhænger af Nokia, er SE nok ved at overtage den plads ..
Ok lyder godt Og det med skærmen er jo blevet rettet på T630, så det er kun det med SMS der er et muligt problem
Well jeg sidder stadigtvæk med min 6610, og den fungerer altså stadigt som den skal. Ved ikke med jer, men det er da meget sjov med al det lir og (dårlige) kameraer osv, men i bund og grund ender jeg altid kun med at bruge, sms, telefonbog, opringning, alarm (vækkeur) og en smule kalenderfunktionen.
Så at kompromittere disse funktioner for at andre funktioner jeg hurtigt ikke vil bruge, ville være dumt.
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Er også ret sikker på at 630'eren har et bedre kamera!
Har alle ikke det