Hvad spiller i af gratis spil?

  • Der findes mange spil som kan hentes gratis.....
    Kunne godt tænke mig at høre hvad folk sidder og spiller og hvad jeres bud på et "Godt gratis spil" som evt. også har en god online-del.
    I genren FPS kommer man jo ikke udenom Enemy territory og Army OPS. Men hvad med RPG og RTS?
    Giv et bud!

  • Captain Novolin :clap:


    "Kaptajn Novolin er en superhelt, nogenlunde. Han kan godt nok hverken flyve, skyde med laser eller hoppe over bygninger i eet spring, men til gengæld har han diabetes, hvilket da godt kan siges at være en slags tøset superkraft.


    Igennem fem højintensive levels skal den gode kaptajn battle sig vej gennem horder af dødsensfarlige søde sager såsom Donuts, Coladåser og lakridsstænger. Da Novolin er en fantastisk bøsset superhelt kan han ikke forsvare sig mod de søde sager på anden måde end ved at hoppe på dem "

  • Det eneste gratis jeg spiller er DESERT COMBAT og ligende BF-mods, men kræver jo BATTLEFIELD 1942, så helt gratis er det jo ikke just.


    Ellers så står den udelukkende på købe-spil hvis jeg ikke umiddelbart husker helt galt. Sådan er livet jo, men er jo også prisen værd IMO for de spil jeg selv spiller som i øjeblikket omfatter BF VIETNAM, BF 1942 / DC / DCx, FAR CRY og nogle gange UT2004.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    AMERICAS ARMY :hb:

    STINKER!!!

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    STINKER!!!


    NU vil jeg være enig med dig, men dengang det kom frem var det jo rimelig nice. Det er så blevet overgået af mange andre spil og AA har ikke udviklet sig i samme takt, så det er blevet alt for kedeligt at se på da det bare er det samme og det samme som er langt bagefter nutidens standard. Selve gameplayet tilbyder heller ikke det helt store IMO.


    Men af et gratis spil, så er det jo fint. Man får da HELT sikkert hvad man betaler for ... :))

  • du ka ik finde ud af det :razz:



    især træningen er sjov, og realistisk


    jeg har gennemført markmanship nemt,
    medecin, airbourne og 50 procent af special forces det så sjovt