• Hmm det virker da besynderligt at de ikke har givet den ny software.. Den har samme software som min E700, synes godt at i forbindelse med den helt nye model, at de kunne finde på noget nyt til det udover designet.

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Hmm det virker da besynderligt at de ikke har givet den ny software.. Den har samme software som min E700, synes godt at i forbindelse med den helt nye model, at de kunne finde på noget nyt til det udover designet.

Sådan er det jo somregel. Bare se nokia: De har flere telefoner med det samme S40-system (og næsten samme specs), en man kan tælle på to hænder - eller tre for den sags skyld. Det er designet der sælger telefonen, da der findes noget til enhver målgruppe. Der er stort set ingen forskelle funktionsmæssigt. Det er marginaler vi snakker om.

Oprindeligt indlæg af Torque

Sådan er det jo somregel. Bare se nokia: De har flere telefoner med det samme S40-system (og næsten samme specs), en man kan tælle på to hænder - eller tre for den sags skyld. Det er designet der sælger telefonen, da der findes noget til enhver målgruppe. Der er stort set ingen forskelle funktionsmæssigt. Det er marginaler vi snakker om.

Ja du har ret.. For mange mennesker er design alt.
    Ikke dermed sagt at designet ikke er en vigtig faktor, men jeg synes bestemt ikke at det burde være 99% af salgsvilkårende.
    Som du selv nævner så er fabrikanter glade for at "genbruge" ældre telefon software og det synes jeg er lidt en skam, for så virker alle modellerne næsten ens.
    Jeg synes kun at det fede design holder i lidt tid..
    Dvs når man køber den og får den hjem har den stadig en Wow effekt og man synes den ser voldfed ud etc, men efter ca 3-4 uger i mit tilfælde så har jeg vænnet mig så meget til designet at jeg savner features / godt menú system og frem for alt et godt tastatur til at skrive beskeder på..
    Jeg havde på et tidspunkt en Panasonic GD87 da den lige kom frem, jeg gav vidst i omegn af 3.5k for den og den viste sig til at være ELENDIG, og den var fysisk umulig at skrive på, og jeg havde faldet for designet endnu engang, og var temlig skuffet allerede efter 1 uge.

• Jeg synes denne telefon er en af de fedeste lige for tiden: [URL=http://www.nokia.com/nokia/0,8764,47665,00.html]Nokia 6230[/URL]
    Og så er jeg til med den heldige ejer af sådan en fætter! :crazyeyes: