Gåde-tid

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Solguden Ra? :P


    I have no idea :boxed:


    helt ærligt.. kan du ikke din religion? :P


    Han hedder da John.. og månen hedder Lars .. nemlig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    helt ærligt.. kan du ikke din religion? :P


    Han hedder da John.. og månen hedder Lars .. nemlig


    John? Lars?


    Hold nu kæft, og hop tilbage i din dæmning og kør noget bark indenbords :))

  • HAHA... men Fed7haS jeg tror ikke du kan den her:
    I logiker-klubben i Berlin kan man kun få adgang ved at svare korrekt. Når dørvogteren siger 28, er svaret fx 14. Og når han siger 8, er svaret 4. Ligesom 16 skal besvares med 8.
    Nu mener dr. Watson, at han har regnet princippett ud. Så da dørvogteren siger 14, svarer han resolut 7. Dørvogteren tager dr. watson i kraven og smider ham på gaden.
    Hvad skulle han have svaret?


    :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    John? Lars?


    Hold nu kæft, og hop tilbage i din dæmning og kør noget bark indenbords :))


    nu synes jeg lige du skulle passe på der mester ;) ellers kommer jeg og bygger dæmning rundt om dit hus..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    nu synes jeg lige du skulle passe på der mester ;) ellers kommer jeg og bygger dæmning rundt om dit hus..


    Yeah yeah, det skal du jo sige :))


    der skal mere end en ½ meter høj bunke kviste og trærødder til at skræmme mig :boxing:


    [Blocked Image: http://www.download2me.com/pictures/fat%20beaver.jpg]


    Og når man så tænker på at det er en fedladen, lodden gnaver der stavler det sammen, bliver det endnu mere grinagtigt, hehe


    :cheers:


  • haha spass spass :cheers: så fat er jeg heller ik :P

  • Rigtigt, svaret på nummer 2 er tal! Oprindeligt hed gåden:


    En mand går ind i en jernvarehandel! Her køber han 1 for 1kr, 10 for 2kr og 100 for 3kr.. Hvad køber manden?


    Svaret er det samme; tal.. Men ændringen gjorde den bare lidt mere logisk!


    Ganda: 28 ?(

  • I sin tid lavede Isaac Newton denne:


    Two sheep stumble accross a river flowing towards the east, the sheep facing the north. 100 feet to the north east are two hunters. In order to cross the river the hunters need to travel upstream to reach a bridge. The hunters reach the bridge and notice the sheep grazing. Now it had been an unsuccessful day, so the hunters decide to go for the sheep. The one hunter takes aim, fires and kills the first sheep, the second sheep bolts towards the south. The two hunters take aim together and fire, the hunter collaspes (no bullet wounds) and dies. His friend looks over his dead body and dies on the spot as well. The sheep returns to the bodies and takes their shoes and jump into the river. The question is, how did the first hunter die?


    Dem som kender den - shh! :] Alle jer andre: Næsten ingen kan løse den :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    Solen


    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! :chain: :camp:


    svaret står her endda i i tråden :roller:
    Han hedder JOHN!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    I sin tid lavede Isaac Newton denne:


    Two sheep stumble accross a river flowing towards the east, the sheep facing the north. 100 feet to the north east are two hunters. In order to cross the river the hunters need to travel upstream to reach a bridge. The hunters reach the bridge and notice the sheep grazing. Now it had been an unsuccessful day, so the hunters decide to go for the sheep. The one hunter takes aim, fires and kills the first sheep, the second sheep bolts towards the south. The two hunters take aim together and fire, the hunter collaspes (no bullet wounds) and dies. His friend looks over his dead body and dies on the spot as well. The sheep returns to the bodies and takes their shoes and jump into the river. The question is, how did the first hunter die?


    Dem som kender den - shh! :] Alle jer andre: Næsten ingen kan løse den :]


    De er i virkeligheden 3 personer og den 2. jæger går amok på den 1. og hans ven? Og jægeren brugte ikke gevær, men bue/pil?


    Bedste gæt jeg har:P Den er sikkert helt vildt logisk når man hører svaret.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Jeg synes nu hellere i skulle komme med et svar på "min" gåde :D


    "the hunter collaspes (no bullet wounds) and dies"


    Altså bare:
    the hunter collaspes and dies? :rolleyes: