Møj irriterende TDC . .

• Jeg er sku heller ikke glad for TDC efterhånden... Vi har en del problemer med vores linie, pga. vi ligger for langt væk fra en eller anden box, men det opdagede de sku først efter et stykke tid... I princippet burde de sige at vi ikke kan få 2mbit inden man bestilte det! Og selv om vi har en 512 linie, så er den også ret ustabil...

Desværre....

Der skulle TDC være friske og sige at vi skulle kunne få WebSpeed for samme pris, som en ekstra god kundeservice.. ;)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• hvordan jeg kan tillade mig at kalde ham gammel.....ved det sku ikk du! tror at det har noget med hans alder at gøre.

dertil kommer så lige den smøre han fyrede af imod mig.
    jeg havde egentlig glemt et par ord efter gamle. der skulle have stået "gamle imbicile fjols. nu er du jo selv lige sunket ned på mit niveau"

BTW fantasi er overvuderet
    UGH! UGH!

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    hvordan jeg kan tillade mig at kalde ham gammel.....ved det sku ikk du! tror at det har noget med hans alder at gøre.

dertil kommer så lige den smøre han fyrede af imod mig.
    jeg havde egentlig glemt et par ord efter gamle. der skulle have stået "gamle imbicile fjols. nu er du jo selv lige sunket ned på mit niveau"
    UGH! UGH!

Sådan, nu kan jeg kende dig igen. ;)
    Højintelligent argumentation, som du plejer. :roller:
    Dit niveau er jeg ikke sunket ned på.
    Jeg er ikke i besiddelse af en ubåd, der kan dykke langt nok ned til det. ;)

• [Blocked Image: http://www.hmz.stuph.org/ranimg/normal_stfu.jpg]

Oprindeligt indlæg af jurban
    Jeg er sku heller ikke glad for TDC efterhånden... Vi har en del problemer med vores linie, pga. vi ligger for langt væk fra en eller anden box, men det opdagede de sku først efter et stykke tid... I princippet burde de sige at vi ikke kan få 2mbit inden man bestilte det! Og selv om vi har en 512 linie, så er den også ret ustabil...

Desværre....

Der skulle TDC være friske og sige at vi skulle kunne få WebSpeed for samme pris, som en ekstra god kundeservice.. ;)

Det er svært at sig om man kan få 2Mbit - det finder man først ud af i det øjeblik man sætter hastigheden om den kan trække det.
    Og tjaa Webspeed har intet med TDC ADSL at gøre det er fra et andet firma jo, godt nok i samme koncern men stadigvæk 100% uafhængigt

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

hey det billede gemmer jeg lige til bentzin.
    og nej hans du kommer nok ikke ned til os. for du er en helt. en af de helt store endda

OK - Handskerne af nu - HVAD helvede sker der for dig - Er det din mission at pisse hele forummet af eller hvad. Umiddelbart reagerer Bentzin lidt voldsomt på din første post - Men det er sgu ikke så underligt når man tænker på hvad for noget forpulet vrøvl du plejer at skrive til ham.

Hvis det ikke var fordi min opdragelse forbyder mig at tæve små dååååååååmme drenge - så fik du fandeme med en våd berlinger - tåbelige skvatnakke...... :roller: :boxed:

ok

Sorry 2 say - men du beder altså selv om de "skideballer" du høster herinde "Bit Phreak" :]

Men til de 3 seniorguys - ease it up please - det er jo lige før jeg også bliver skræmt væk af jeres ordvalg ;) :))

Oprindeligt indlæg af Aerial

Sorry 2 say - men du beder altså selv om de "skideballer" du høster herinde "Bit Phreak" :]

Men til de 3 seniorguys - ease it up please - det er jo lige før jeg også bliver skræmt væk af jeres ordvalg ;) :))

Roger that. ;)

Edit: Jeg tror jeg har spillet for meget BF DC på det sidste... Det var lige før jeg trykkede 2 gange F5 i stedet for at skrive Roger that... :))

Who da fug are U calling oooooooold - U daaaamn midget...... ;) ;) - Nå hmmmm - ok ok - men han fortjente sgu da et rap over nallerne. Godt nok er B. lidt små-præmenstruel for tiden - meeeeen der er sgu også en enkelt eller to der bevidst tirrer ham - Og så beder man i mine øjne selv om det... :boxed:

Btw : Troede ikke en Midget From Hell var så let at skræmme..... ;) ;)

• jeg kan ta det - men ved jo ikke om alle andre herinde kan ta det.
    Men som jeg også skrev bad Bit Phreak lidt selv om det :D

:ohmy: Hvad sker der for dig gamle? tror da vist at du snart skal på plejehjem og kigge på nogle små søde sygeplejesker, så de kan formilde dig lidt

Ja og du skal til hjerne-doktoren og få tjekket de få ting, der farer forvildet rundt - uden at vide hvad de skal foretage sig.
    Tror jeg stopper med at kommentere dine latterlige og hjernedøde kommentarer fremover. For du fatter da not & en sh.. ! Det er jo spild af tid !
    Lukker også tråden, da du jo sikkert vil komme med endnu flere tåbelige kommentarer :rolleyes: