. . . er meget mildt sagt. Men det er jo ikke så godt at skrive, lige hvad man har lyst til i ens trådnavn. For så havde der nok stået nogle gloser, som var meget lidt pæne.
Nå men til sagen !
Ikke nok med at jeg er tvunget over til det lo... firma i 6 mdr., pga. at jeg skifter fra Orange ADSL til CyberCity i denne uge. Men så har en eller anden "tumbe"-tekniker fra TDC, lukket for min telefon, her i fredags.
Resultat: "Far" her har ingen internet og fastnet-linien blev efter mange telefonsamtaler(på min mobil) dog åbnet så jeg kan ringe ud - men folk kan ikke ringe til mig.
Da jeg så spurgte lederen af døgntjenesten/fejlmelding, om de så ikke også kunne sørge for at jeg kunne modtage opringninger og bruge mit internet. Så var svaret: at det kunne der ikke gøres noget ved - jo på tirsdag morgen(der sker skiftet jo alligevel) Fedt nok - så er sagen bare lige, at mit Cybercity 2048/128 først bli'r sat til den 4/6.
"Eddermamene" surt show - blev nød til at køre ned på arbejdet for at komme på internettet. Bare for at ta' de værste abstinenser
Nå glæder mig til at få lidt mere "fart på" mine surf-ture og så når der er gået 6 mdr. - så er jeg fluks smuttet fra det sk..-firma !!