Møj irriterende TDC . .

• . . . er meget mildt sagt. Men det er jo ikke så godt at skrive, lige hvad man har lyst til i ens trådnavn. :rolleyes: For så havde der nok stået nogle gloser, som var meget lidt pæne.
    Nå men til sagen !

Ikke nok med at jeg er tvunget over til det lo... firma i 6 mdr., pga. at jeg skifter fra Orange ADSL til CyberCity i denne uge. Men så har en eller anden "tumbe"-tekniker fra TDC, lukket for min telefon, her i fredags. X(
    Resultat: "Far" her har ingen internet og fastnet-linien blev efter mange telefonsamtaler(på min mobil) dog åbnet så jeg kan ringe ud - men folk kan ikke ringe til mig. X(
    Da jeg så spurgte lederen af døgntjenesten/fejlmelding, om de så ikke også kunne sørge for at jeg kunne modtage opringninger og bruge mit internet. Så var svaret: at det kunne der ikke gøres noget ved - jo på tirsdag morgen(der sker skiftet jo alligevel) :rolleyes: Fedt nok - så er sagen bare lige, at mit Cybercity 2048/128 først bli'r sat til den 4/6. :rolleyes:
    "Eddermamene" surt show - blev nød til at køre ned på arbejdet for at komme på internettet. Bare for at ta' de værste abstinenser :rolleyes:
    Nå glæder mig til at få lidt mere "fart på" mine surf-ture og så når der er gået 6 mdr. - så er jeg fluks smuttet fra det sk..-firma !!

• tjaa sådan er det når man opsiger en Orange ADSL+ forbindelse -> der opsiger Orange nemlig også din telefon (det står i deres betingelser et sted og det skal de normalt gøre en opmærksom på).

Men trist er det da.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Det var ALDRIG sket hvis du havde valgt en Bredbåndsforbindelse fra TDC.. skal jeg få en til at ringe ud og gennemgå dine abonnementer med dig? ;) Tror jeg har været for meget på arbejde....

Oprindeligt indlæg af Falsk
    Det var ALDRIG sket hvis du havde valgt en Bredbåndsforbindelse fra TDC.. skal jeg få en til at ringe ud og gennemgå dine abonnementer med dig? ;) Tror jeg har været for meget på arbejde....

Hehe, symptomerne er der ihvertfald :D

• Hehe :) Kan ikke lade være..
    Tror jeg er lidt oppe at køre efter jeg havde en kunde der mente at serveren til indgående post hed Indbakke og serveren til udgående post hed Udbakke..

Hehe :) Kan ikke lade være..
    Tror jeg er lidt oppe at køre efter jeg havde en kunde der mente at serveren til indgående post hed Indbakke og serveren til udgående post hed Udbakke..

ROFL - ja, der findes nogen mennesker der absolut keine erfaring har med computere. Værre er det dog, når de så påstår at man ikke kan lære dem noget som helst, fordi de engang har taget pc-kørekort på en aftenskole et sted :roller: :))

Det var ALDRIG sket hvis du havde valgt en Bredbåndsforbindelse fra TDC.. skal jeg få en til at ringe ud og gennemgå dine abonnementer med dig? ;) Tror jeg har været for meget på arbejde....

hehe sådan er det jo.

Orange har satte deres ADSL abonnementer sammen på to måder, ADSL eller ADSL Plus - hvor ADSL er som man kender det udbyder et sted hvis man ønsker det eller ADSL Plus som er ADSL+fastnet telefoni abonnement i et, det er den sidste her som mange folk hoppede på, pga da det blev lanceret var Orange billigere end TDC med priser.
    Men når man nu står og skal opsige så kommer alt det sjove ;) Ved ADSL bliver den bare opsagt igen problemer der. MEN! og dette MEN er et stort MEN, ved ADSL Plus hænger ens fastnet sammen med ADSLen og man sidder typisk på en Orange telefon central et sted i landet.
    Hvis du opsiger sådanne et abonnement gæt hvad der så sker for ens fastnet - tjaa det har bentzin lige fundet ud af.. det bliver opsagt og ens nummer bliver nedlagt og man bliver flyttet automatisk over til et TDC abonnemt, dette er fordi at TDC er nogle af de eneste der har egne centraler og at de er det eneste som Orange har lavet sådanne en aftale med, de kunne også lave det med andre men har valgt ikke at gøre det.. surt for de kunder men thats life.
    At bentzin så er utilfreds med at skulle over til TDC er jo ærgeligt men tjaa så skulle man have valgt en anden udbyder til at starte med eller ikke deres ADSL Plus abonnement, som sådan set er ok men tjaa du kan ikke overgå til Oranges almindelige telefoni fordi tjaa det udbyder de ikke mere, så sidder man tilbage med sorteper fra et firma der lidt har taget røven på en.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    syntes nok her havde været så stille og fredeligt de sidste par dage

Hvad er det for en idiotisk og dumsmart kommentar at komme med. X(
    Du er simpelthen for dum til mig - din latterlige mide. X( Det er ikke meget der roterer oppe i dit hoved. Det der er - bli'r da vist æltet godt og grundigt rundt :crazyeyes: - til en være gang bræk.

Til jer andre - i må meget undskylde mit ordvalg :rolleyes: Men gider altså ikke finde mig i sådan en total latterlig kommentar. I en ganske almindelig tråd, der handler om at skifte fastnet udbyder. Viser helt klart hvilket niveau, den knægt er på. Sørgeligt men sandt. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af dkwolf
    tjaa sådan er det når man opsiger en Orange ADSL+ forbindelse -> der opsiger Orange nemlig også din telefon (det står i deres betingelser et sted og det skal de normalt gøre en opmærksom på).

Men trist er det da.

Nu er det ikke lige det, det handler om - men mere at en eller anden "tumpe"-tekniker, som har lukket for min forbindelse før tid X( Den skal først skifte i dag.

• Avsen ... Surt... :boxed:

Men se det på den lyse side ... Jeg og en fandes masse andre har haft indbrud i deres kælderrum... Skal vi bytte situation ? :))

Har ikke net gennem min telefonlinie, så den må de godt lukke for ... Ved ikke engang om jeg har sat min telefon til ... Det er jo kun cirka ½ år siden jeg gik over til et nyt teleselskab ... Man kan jo ikke huske det hele ... :boxed:

Oprindeligt indlæg af bentzin
    ...blev nød til at køre ned på arbejdet for at komme på internettet. Bare for at ta' de værste abstinenser :rolleyes:

HeHe ... :hb:

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Nu er det ikke lige det, det handler om - men mere at en eller anden "tumpe"-tekniker, som har lukket for min forbindelse før tid X( Den skal først skifte i dag.

Det er ikke mig ... Selvom det kunne være sjovt at drille ... :)) ... Ikke fordi jeg arbejder med sådan noget ... :cheers:

• TDC er generalt noget L... især hvad angår teknikkerbesøg og fastnet :( Er lidt ked af at jeg har Telmore nu hvor TDC ejer lortet.. men hvad, så længe priserne er iorden så klager jeg ikke den vej rundt...

Hvad er det for en idiotisk og dumsmart kommentar at komme med. X(
    Du er simpelthen for dum til mig - din latterlige mide. X( Det er ikke meget der roterer oppe i dit hoved. Det der er - bli'r da vist æltet godt og grundigt rundt :crazyeyes: - til en være gang bræk.

Til jer andre - i må meget undskylde mit ordvalg :rolleyes: Men gider altså ikke finde mig i sådan en total latterlig kommentar. I en ganske almindelig tråd, der handler om at skifte fastnet udbyder. Viser helt klart hvilket niveau, den knægt er på. Sørgeligt men sandt. :rolleyes:

:ohmy: Hvad sker der for dig gamle? tror da vist at du snart skal på plejehjem og kigge på nogle små søde sygeplejesker, så de kan formilde dig lidt

:ohmy: Hvad sker der for dig gamle? tror da vist at du snart skal på plejehjem og kigge på nogle små søde sygeplejesker, så de kan formilde dig lidt

Sid du bare der og spil uskyldig. :roller:

Du kan bare ikke lade være med at provokere hva' ? X(

• hmmm troede bare at man gerne måtte skrive hvad der passede en. det var der da i hvert fald en anden en der skrev for et stykke tid siden i en anden tråd. og at man skulle holde det på et savligt niveau. men det har åbenbart ændret sig nu :lame:

hmmm troede bare at man gerne måtte skrive hvad der passede en. det var der da i hvert fald en anden en der skrev for et stykke tid siden i en anden tråd. og at man skulle holde det på et savligt niveau. men det har åbenbart ændret sig nu :lame:

Hvis vil se :lame: så kig i spejlet.
    Med de posts du efterhånden har kaldt Bentzin for masser af ting i,
    skal man ikke være et geni for at regne ud, hvad der ligger bag din åhh så uskyldige kommentar. :roller:
    Hvad bilder du dig egentlig ind, siden du tillader dig at kalde Bentzin for gamle ?

Det er muligt at Bentzin sommetider er anelse syrlig,
    men han er heldigvis ikke så irriterende som du er.
    Jeg synes du skulle lukke *censureret* og lade Bentzin være i fred for eftertiden.
    Han er kun efter dig, når du provokerer, som du plejer.