Er på skideren..Kan ikke installere win på hdd!

• Hej hej..

Det er ca. 2 ugers sider jeg skrev noget med at jeg havde en virus som jeg ikke kunne fjerne.. Jeg har nu fået den fjernet men efter det kørede min computer af l***.. Så jeg valgte at geninstallere windows uden at formattere da jeg har mange vigtige data på min hdd.. Men under instalitionen, hvor den er ved at installere enheder, failer det.. Skærmen bliver sort i et sekund, derefter siger hdden en klam lyd også genstarter computeren.. Under opstarten siger hdden en høj tone som forsvinder igen efter et stykke tid.. Også starter windows installitionen igen hvor det overnævnte så sker igen..

Hvordan kommer jeg ind i windows og får lavet backup af mine data ? Jeg skal ligge dem over på min mors computer..

Det er herre vigtige data.. Håber i kan hjælpe!!

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hvordan kommer jeg ind i windows og får lavet backup af mine data ? Jeg skal ligge dem over på min mors computer..

jeg ville afmontere harddisken,sæt jumper til slave og sætte den på en maskine der allerede er windows på.
    kopiere det data der skal gemmes over på et sikkert sted.

til sidst formatere den dårlige HD og geninstallere windows på den

flytte de vigtige data tilbage, enten via net eller brænde dem på cd.
    eller når windows er installeret på den "dårlige HD"
    sætte den tilbage i den anden maskine og bare kopiere...

• Det var også det jeg ville have gjort, men det kan jeg ikke.. Jeg må ikke pille i min mors computer.. Og der er en million km hen til den nærmeste computer.. :(

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet