• Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    for dem der har nærverne til det.. og er nysgerrig.. så kan de hente filmen med nick berg (LINK FJERNET) *ADMIN* Og jeg gentager det er ikke for sarte sjæle... dette er den fulde video..


    Ja, det er klamt og umenneskeligt, men når det er fra OGRISH, så havde jeg heller ikke forventet andet.


    Sådanne folk skal bare UDRYDDES ! ... Kort & Kontant ...


    For min skyld, så kunne de fandme lave gladiator-kampe med sådanne primitive mennesker og lade løverne får noget frisk kød .... :evil:


    Men hvis jeg havde en løve, så ville jeg sgu ikke engang lade den æde sådan nogle svin som dem ... Den løve har sgu fortjent bedre. :evil:


    Et øje for et øje, en tand for en tand .... Lyder helt fint i mine ører ... :evil: ... udryd dem ... bomb dem ... nuke em ... :evil: ... Hvis syrien eller hvem fanden det er nægter at udlevere kendte terrorister og bevidst giver dem asyl, så NUKE regeringsbygningen ... Så kan de lære det.


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/Tweak/Terror.JPG]

  • prøved lige at søge på google.dk efter OGRISH


    Fandt så denne side ( slet ikke for sarte sjæle )
    http://www.ogrish.com/index2.htm
    Hvilket mennesker er det som laver den slags sider 8o ....de må de have den skrue eller to løse i hovedet 8o

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Vil lige sige at jeg opfordrer alle til at se denne film, alle der har en bevidsthed nok til at danne sig en mening, da det betyder flere vil forholde sig overfor det.


    Flame all you want ;)

  • ja jeg har vist vrøvlet for meget,



    det eneste jeg prøver at sige er at de terrorister ikke har en skid at gøre med islam, de misbruger den kun.


    det er det eneste jeg bare lige ville slå fast, islam opfordrer ikke til drab, færdigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Vil lige sige at jeg opfordrer alle til at se denne film , alle der har en bevidsthed nok til at danne sig en mening, da det betyder flere vil forholde sig overfor det.


    Flame all you want ;)


    hvorfor det??...jeg tror ikke det er alle der har godt af at se den slags ting.... :roller:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    [


    hvorfor det??...jeg tror ikke det er alle der har godt af at se den slags ting.... :roller:



    Fordi jeg mener at det vil tvinge folk til at forholde sig til flere ting.
    Jeg er af den overbevisning at folk vil træde mere ind for sådanne ting, og at det vil blive slået hurtigere ned på, end hvis det kun bliver set på papiret. Det samme med nyhederne, der skal være mindre censur, eller ingen censur, når der bliver vist div konflikter i andre lande. Jeg ved godt at børn også ser nyhederne, og nogen ting måske kan influrere dem, men når man tænker på hvor mange ting ellers de kan blive influreret af, som forældre ikke kan gøre noget ved, så synes jeg det er ok.


    Btw, tak fordi du spørger, istedet for at dømme på forhånd :]



  • Jeg kan godt forstå, at du synes, der bliver grebet for lidt ind, men jeg tror ikke, det at lade folk se unødig vold er vejen frem.
    Jeg er sikker på, at dem der skal og kan gøre en forskel her i verden har set rigeligt.
    Jeg er også bange for, at hvis det blev vist på almindelig tv, ville det få den modsatte virkning, dvs folk ville blive mere kolde og ligeglade overfor den slags ting.

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------