.VOB filer! Hjæææælp!!

• Hey....! Øhhh jeg har downloadet en film.. og den kom ned i .VOB filer..! Rimelig mange faktisk..! Hvordan "Samler" Jeg dem alle sammen i en stor fil..?!?! Fordi lige nu ligger den i små stykker..! Håber der er en der kan hjælpe mig..!!

• Jeg bruger selv et program der hedder VLC det kan afspille stort set alle formater, selv filer der ikke er helt downloadet.. Og så er det fandens simpelt istedet for mediaplayer som har 1000 funktioner som jeg ikke havde brug for at vide eksisterede..

anyways, finder lige et link..

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

• Så er jeg her igen med et link..

VLC

AMD OpteronDual Core
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt

• Hvad?? Er det ikk lovligt?? Hmm..! Hvorfor?? Hmm.. der kan man bare se..!!! Okay..! Meeeen Andre gode råd..! Mange Thx, for Linket..!!!!

Oprindeligt indlæg af CokeBoy
    Hvad?? Er det ikk lovligt?? Hmm..! Hvorfor?? Hmm.. der kan man bare se..!!! Okay..! Meeeen Andre gode råd..! Mange Thx, for Linket..!!!!

Det er ikke lovligt fordi .VOB-filer er den slags filer der ligger på DVD'er, så det kunne tyde på at det er en film. Og som vi allesammen ved så er det ulovligt at downloade film.

Oprindeligt indlæg af HAM

Det er ikke lovligt fordi .VOB-filer er den slags filer der ligger på DVD'er, så det kunne tyde på at det er en film. Og som vi allesammen ved så er det ulovligt at downloade film.

Kan vi ikke bare sige en af hans venner har taget en backup for ham og så har han lige modtaget den?

AMD OpteronDual Core