Hey....! Øhhh jeg har downloadet en film.. og den kom ned i .VOB filer..! Rimelig mange faktisk..! Hvordan "Samler" Jeg dem alle sammen i en stor fil..?!?! Fordi lige nu ligger den i små stykker..! Håber der er en der kan hjælpe mig..!!
-
-
Jeg tror desværre ikke at dette er et lovligt emne.
-
hmm. vob converter eller sådan noe.
. men har du hentet filmen fra nettet?, det er nemelig ik noe man skal tale højrt om her inde. du ved dc++ osv -
Jeg bruger selv et program der hedder VLC det kan afspille stort set alle formater, selv filer der ikke er helt downloadet.. Og så er det fandens simpelt istedet for mediaplayer som har 1000 funktioner som jeg ikke havde brug for at vide eksisterede..
anyways, finder lige et link..
-
-
Hvad?? Er det ikk lovligt?? Hmm..! Hvorfor?? Hmm.. der kan man bare se..!!! Okay..! Meeeen Andre gode råd..! Mange Thx, for Linket..!!!!
-
Oprindeligt indlæg af CokeBoy
Hvad?? Er det ikk lovligt?? Hmm..! Hvorfor?? Hmm.. der kan man bare se..!!! Okay..! Meeeen Andre gode råd..! Mange Thx, for Linket..!!!!Det er ikke lovligt fordi .VOB-filer er den slags filer der ligger på DVD'er, så det kunne tyde på at det er en film. Og som vi allesammen ved så er det ulovligt at downloade film.
-
Oprindeligt indlæg af HAM
Det er ikke lovligt fordi .VOB-filer er den slags filer der ligger på DVD'er, så det kunne tyde på at det er en film. Og som vi allesammen ved så er det ulovligt at downloade film.
Kan vi ikke bare sige en af hans venner har taget en backup for ham og så har han lige modtaget den?
-
Oprindeligt indlæg af Dalingo
Kan vi ikke bare sige en af hans venner har taget en backup for ham og så har han lige modtaget den?:] ... Kan vi ikke bare sige http://www.Politi.dk ?

-
Eller www.Antipiratgruppen.dk ?

EDIT: Hvis vi nu siger at det er en ven der har taget en backup, så tager det f***** lang tid at sende en DVD over nettet.