Ny mobil..nogle forslag???

Oprindeligt indlæg af Torque

Kommer såsandelig an på hvem du spørger - i mange øjne, er det også fuldstændig hjernedødt at bygge blåt lys i en computer, overclocke og skifte GFX én gang i måneden, som det ofte er tilfældet herinde - bare for at have noget at sammenligne med. I princippet, kan det være ligemeget om ens computer ligner et mobildiskotek eller ej - den yder jo det samme, med eller uden katoderør og hvad har vi. Samme gælder for telefonerne - nogle har rigeligt i en sag til 199kr til et par sms og opkald. Mens andre ikke kan leve uden et bestemt styresystem, 65k farveskærm, GPRS og hvad har vi. Spørgsmål om interesse.

Ja, der kan jeg faktisk ikke være mere enig !

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Vover den påstand - (og får sikkert på puklen for den) - at alt det gejl til mobilos er for fjolser med for mange penge........ ;) - (hmmmmmm - hvis ikke den giver ballade - så er der sgu intet der gør).. :D :O :))

ah men du kan jo ikke forarge mere ;) :))

Nej det er jo et spørgsmål om smag og prioritet.
    Kameraet blev ligegyldigt i T610'eren (i mit tilfælde) fordi det var pisse dårligt.

Men det er da blevet en ganske lækker feature efter kvaliteten på billederne i E700 er en hel del bedre :D

Oprindeligt indlæg af Aerial
    ah men du kan jo ikke forarge mere ;) :))

Nej det er jo et spørgsmål om smag og prioritet.
    Kameraet blev ligegyldigt i T610'eren (i mit tilfælde) fordi det var pisse dårligt.

Men det er da blevet en ganske lækker feature efter kvaliteten på billederne i E700 er en hel del bedre :D

Igen er det forskelligt fra person til person .. :)

Jeg bruger ikke mit kamera i T610 voldsomt meget, men de gange jeg har brugt det, har jeg egentlig været tilfreds med kvaliteten .. Måske det bare er mig ..

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Vover den påstand - (og får sikkert på puklen for den) - at alt det gejl til mobilos er for fjolser med for mange penge........ ;) - (hmmmmmm - hvis ikke den giver ballade - så er der sgu intet der gør).. :D :O :))

Hehe, det der siger du jo bare fordi du keder dig, og har lyst til en verbal slåskamp :P

Den slags kan man jo ikke bedømme sådan. I så fald, er alufælge jo også bare penge ud af vinduet - da de ikke gør noget nytte ud over at se godt ud. Jo, de gør da styringen mere kontant, men den slags er jo for fjolser og drengerøve med for mange penge, ikke? Alle burde da tøffe rundt på 13" stålfælge, med rustkant og hele svineriet... Det giver jo sig selv.