Er Bentzin stadig indlagt ?

  • Jeg tror liiiiige jeg ringer til min bank om lidt.
    Der er begyndt at komme et brev for hver overførsel. 8o
    Det er da toppen af papirnusseri. X(


    Mht. det Tweak party der. God ide, men er der mulighed/stemning for evt. at afholde det i sommerferien/industriferien ?
    Jeg tager konen, en lille grill, tyske øl og sprut med så og finder en barnepige til hunden.
    Det bliver nok umuligt at finde et tidspunkt, hvor alle kan komme.
    En endags tur, ville for vores vedkommende blive lige stressende nok.
    Aeriaaaaal... Vi kommer og besøger dig. He he... :))

  • Hmmm... Underligt, at vi ikke bruger Bentzin's... Så er freden forbi... tråd i stedet for ?
    He he... Denne tråd er man blevet ret så vant til at kigge i efterhånden... :))

  • Ja, det er blevet en vane næsten :crazyeyes:


    550 indlæg 6708 visninger siger hvis også det hele.. :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Uha 60 personer kan jeg nok ikke klare 8o


    men eller skulle I da være velkomne ;) *S*


    Ej, så må du sgu finde en større lejlighed ... Kunne da snildt klare 60 personer her, men så skulle de 59 ihvertfald også være tøser ... Den sidste kunne så være min øl-henter. Det er kvinder jo ikke altid så gode til. Man skal jo have en der kan læse ens tanker, så man ikke når at drikke ud før den næste står på bordet... :))


    Men for at være i samme dimension som jer andre, så er det jo nok heller ikke liiiige 60 der ville dukke op i KBH uden enten en spændetrøje eller et løfte om gratis halm-baller og træsko... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Men for at være i samme dimension som jer andre, så er det jo nok heller ikke liiiige 60 der ville dukke op i KBH uden enten en spændetrøje eller et løfte om gratis halm-baller og træsko... :))


    ha ha - ja det er jo sådan noget de jyder synes er vildt fedt ;) :)) *S*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    ha ha - ja det er jo sådan noget de jyder synes er vildt fedt ;) :)) *S*


    Jeps. Hvis de siger noget andet, så er det bare et klassiske tilfælde af fornægtelse... :))


    btw. Var lige et smut på Bornholm i dag .... Fløj der over i morges kl 8 og fløj tilbage kl 14:30 og tøffede rundt på øen til 4 forskellige steder i en BLÅ udlejningsbil for at ordne et par småting. Hvor er det henne af du stammer fra ? ... Lyder du stadig som en bornholmer ? ... For så vil jeg da fatte KEGLE af dig hvis jeg har drukket ... Forstår dem dårligt nok i forvejen hvis de snakker bornholmsk eller hvad det nu hedder ... De unge tøser kan man dog sjovt nok godt forstå... Ikke fordi man nu hører efter... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jeps. Hvis de siger noget andet, så er det bare et klassiske tilfælde af fornægtelse... :))


    btw. Var lige et smut på Bornholm i dag .... Fløj der over i morges kl 8 og fløj tilbage kl 14:30 og tøffede rundt på øen til 4 forskellige steder i en BLÅ udlejningsbil for at ordne et par småting. Hvor er det henne af du stammer fra ? ... Lyder du stadig som en bornholmer ? ... For så vil jeg da fatte KEGLE af dig hvis jeg har drukket ... Forstår dem dårligt nok i forvejen hvis de snakker bornholmsk eller hvad det nu hedder ... De unge tøser kan man dog sjovt nok godt forstå... Ikke fordi man nu hører efter... :))



    Er fra Rønne - men det hører man ikke så meget mere ;)


    Efter et par år på fyn og 6 år her i byen er min accent efterhånden ved at være så fucked up, at selv de tossede sønderjyder griner af mig :)) *S*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hvis du siger "Hvor er det henne af du stammer fra ?" kan jeg sgu da godt forstå de bliver forvirrede og begynder at snakke bornholmsk.. ;)


    Har faktisk aldrig snakket med en bornholmer (bortset fra nogle tøser, men der snakkede vi jo ikke så meget ;) ) selvom jeg efterhånden har været der ovre en del gange her det sidste halve år angående noget arbejde der skulle udføres... :)) ... Men de forstår sgu nok heller ikke non-bornholmere... *G* :)) ... Så skulle det da lige være sønder-jyder... Lyder nogenlunde ens i mine øre ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Er fra Rønne - men det hører man ikke så meget mere ;)


    Efter et par år på fyn og 6 år her i byen er min accent efterhånden ved at være så fucked up, at selv de tossede sønderjyder griner af mig :)) *S*


    Weee... Kender jeg en tøs fra som besøger mig på Fredensborg når vi bor der ... :)) Anne... Sjov tøs. :))


    HeHe... Kender helt det med at folk studser lidt over når man snakker... *G* ... Især efter nogle bajere. Har jo selv boet bl.a. på fyn i nogenlunde 3 år tror jeg ... Da jeg kom tilbage til KBH blev jeg sgu mobbet. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Uha 60 personer kan jeg nok ikke klare 8o


    men eller skulle I da være velkomne ;) *S*


    He he... Var nu ikke lige det jeg mente. Det var for at gøre alvor af den trussel jeg slyngede ud i en salig brandert for nyligt. Med vi, mener jeg konen og undertegnede. ;)

  • Jeg var til noget fest med nogle bornholmere for 2 uger siden.. puuuha.. mit ordforråd bestod for det meste af "hva?".
    Til at starte med forsøgte de at snakke så vi andre kunne forstå dem.. men det gik lidt fløjten ved 2-3 tiden..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen det lyder da som en spændende idé - jeg er ihvertfald frisk.


    Kunne jo være hyggeligt at se nogle af jer andre IRL :D


    Synes jeg også. 8) Vender tilbage med mere om projektet, når jeg har fået styr på tingene. Både min sygdom og hvordan det praktisk kan lade sig gøre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Synes jeg også. 8) Vender tilbage med mere om projektet, når jeg har fået styr på tingene. Både min sygdom og hvordan det praktisk kan lade sig gøre.


    Velkommen tlibage Bent :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    He he... Var nu ikke lige det jeg mente. Det var for at gøre alvor af den trussel jeg slyngede ud i en salig brandert for nyligt. Med vi, mener jeg konen og undertegnede. ;)


    Jamen I er da velkomne :cheers:


    Tjekker lige om jeg må ha hest i den nye lejlighed, for så kan I bare tage ham med oxo ;) :)) *S*