One night stand !

  • ..For mig ser det ud som om der hænger 5 kg. blylodder i hver! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he ja det ligner lidt 2 trætte the-poser :)) *S*


    Hva er det for noget the du drikker?!... :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Ja, men har det ikke også vist sig at manden i virkeligheden er hjerneskadet, eller har en eller anden form for psykisk sygdom?

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer


    Ja, men har det ikke også vist sig at manden i virkeligheden er hjerneskadet, eller har en eller anden form for psykisk sygdom?


    Har jeg ikke hørt noget om, men sangstemme og musiktalent, har han da i hvert fald ikke noget af... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Har jeg ikke hørt noget om, men sangstemme og musiktalent, har han da i hvert fald ikke noget af... :))



    Hold da op ;) der er da meget mening i hans sange som, mæ og min kadet, mæ og min kadet eller Puch Maxi det æ en fe maskin :T


    Har faktis alle hans cd'er


    Og så det med hjerne skaden den er ikke helt rigtig på en måde, det passer at han er inlagt på Augustenborg "spasser" anstalt som vi kalder det, men det var nu "mere" fordi han engang vågnede og ikke rigtig vidste hvem han var og hvad han sku i livet, så en desideret hjerneskalde kan man ikke kalde det, men noget hen i stilen er det vel ;)



    MEn han kommer faktis snart med en ny cd :D :))


  • Hæ hæ... Næ tak, så hellere Nora malkeko's kommende album, som sandsynligvis kommer til at hedde... Muh muh. ;) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Hæ hæ... Næ tak, så hellere Nora malkeko's kommende album, som sandsynligvis kommer til at hedde... Muh muh. ;) :))



    hahahahahahahahahahahahahaha........





    hahahahahahahhaahahhhaha.... nu begynder jeg helt af græde af at grine så meget LOL!!!! :T :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Hæ hæ... Næ tak, så hellere Nora malkeko's kommende album, som sandsynligvis kommer til at hedde... Muh muh. ;) :))



    Men mon ikke det bliver en nemmere tekst at huske når man ligger patte stiv til intro fest over i hjørnet og dj'en sidder den nye sang på fra Nora malkeko, og råber....


    KOm så folken så synges der...... muuuuuhhhhhh muh muuuuuhhhhhhh, osv.... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA


    Men mon ikke det bliver en nemmere tekst at huske når man ligger patte stiv til intro fest over i hjørnet og dj'en sidder den nye sang på fra Nora malkeko, og råber....


    KOm så folken så synges der...... muuuuuhhhhhh muh muuuuuhhhhhhh, osv.... :))


    *LOL* :)) ... Det rabler MUHligvis helt for os, mens Nora synger:"Mæ og mit yver". ;)