Honda reklame
-
-
Den har været på tweak for længe siden - det er godt nok ikke noget du bør vide - synes bare jeg ville sige det
Men den er nu ret fascinerende lavet - synes det er godt klaret at deres dæk kan trille opad :]
-
Oprindeligt indlæg af Zigiro
Den har været på tweak for længe siden - det er godt nok ikke noget du bør vide - synes bare jeg ville sige detMen den er nu ret fascinerende lavet - synes det er godt klaret at deres dæk kan trille opad :]
Ja, det vidste jeg godt nok ikke...
-
Nope, men det gør du nu
-
synes det er cool lavet.. slet ingen computer grafik/animation
det er sygt.. må ha taget lang tid..
-
Den har været på tweak for længe siden - det er godt nok ikke noget du bør vide - synes bare jeg ville sige detMen den er nu ret fascinerende lavet - synes det er godt klaret at deres dæk kan trille opad :]
Der er vel bare monteret nogle bly klodser på indersiden af dækket. Så kan det jo sagtens trille op af.
-
ja det må man gi dem , godt lavet er den
-Slayermus
-
Totalt najs reklame ha ha ha ha
-
Oprindeligt indlæg af SShadowS
Der er vel bare monteret nogle bly klodser på indersiden af dækket. Så kan det jo sagtens trille op af.
A'hva'
- Jeg er ikke helt med
-
A'hva'
- Jeg er ikke helt med
Okay. Så skal jeg lege både Jørgen Klevin plus din fysik lære. Men tror nu nok du burde have fulgt lidt bedre med i fysik.
Der er jo noget der hedder TYNDELOVEN! Og hvis de to røde klodser er BLY så falder de NED af. Hvilket får hjulet til og drejer. Og hvis den energi som de laver ved og bliver trykket ned, overstiger den som prøver og få hjulet til og dreje baglæns. Jamen VUPTI! Så køre de op af bakke.Med nu?
-
Forstod du det?
-
Nej for den er nemlig computer lavet
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
Nej for den er nemlig computer lavetIDIOT! Undersøg lige ting inden du smider en masse lort ud.
Kan ikke gøre for du aldrig har lært og bruge Google.Der kan du også læse at de brugte bolte til og få dækkene til og trille op af.
Kan bare ikke klare folk der tror de ved noget når de ikke engang har undersøgt ting.
-
IDIOT! Undersøg lige ting inden du smider en masse lort ud.
Kan ikke gøre for du aldrig har lært og bruge Google.Der kan du også læse at de brugte bolte til og få dækkene til og trille op af.
Kan bare ikke klare folk der tror de ved noget når de ikke engang har undersøgt ting.
Øh piv? en "masse" lort ?? hva fanden snakker du om? Ka du se min "
" smiley? tror ikk du har lært hva den betyder hva..
Og kald mig ikke idiot! -
Utroligt flot lavet, især når der ikke er brugt snyd. Men på den anden side, hvis der var brugt snyd var der jo ikke noget utroligt over den.
-
Pas på blodtrykket - hystade...
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Pas på blodtrykket - hystade...
Tror det var en blanding for lange arbejdstider og den tid på måneden :]
-
Okay. Så skal jeg lege både Jørgen Klevin plus din fysik lære. Men tror nu nok du burde have fulgt lidt bedre med i fysik.
Der er jo noget der hedder TYNDELOVEN! Og hvis de to røde klodser er BLY så falder de NED af. Hvilket får hjulet til og drejer. Og hvis den energi som de laver ved og bliver trykket ned, overstiger den som prøver og få hjulet til og dreje baglæns. Jamen VUPTI! Så køre de op af bakke.Med nu?
Hey, du behøves altså ikke spille voksen og nedgøre mig på den måde, bare fordi jeg spørger om et helt almindeligt spørgsmål...
NEJ, jeg var ikke speciel god til fysik - og NEJ jeg burde faktisk heller ik' have gjort det - jeg fik 9 i standpunkt og det var godt nok til mig, jeg vil nemlig aldrig bruge det eller få brug for det :dots:
Men forstod det godt, synes bare det så lidt uvirkeligt ud
-
Hey ! - Nu gider jeg sg* ikke se på den der overlegne holdning, og folk der er idioter osv.
Du snakker sg* ordentligt hvis du skal være her. Jeg fatter personligt ikke en skid af fysik, men hvis du havde givet sådan en tegning + ordvalg til mig, havde jeg gået amok.
Så selvom det måske er den tid på måneden (som du selv nævner) så prøv lige at hold igen med de udbrud TAK !
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Hey ! - Nu gider jeg sg* ikke se på den der overlegne holdning, og folk der er idioter osv.
Du snakker sg* ordentligt hvis du skal være her. Jeg fatter personligt ikke en skid af fysik, men hvis du havde givet sådan en tegning + ordvalg til mig, havde jeg gået amok.
Så selvom det måske er den tid på måneden (som du selv nævner) så prøv lige at hold igen med de udbrud TAK !
Nemlig! - sådan skal DET siges!