Vi søger Minecraft staff til vores server!

  • Jeg ved ikke om dette indlæg er imod forumreglerne! Hvis det er så bare slet det!


    Hej.


    Jeg er sammen med en gammel ven gået i gang med at sætte en Minecraft server op.


    Vi er kommet et godt stykke og serveren er planlagt til launch midt november eller start december 2022.


    Jeg hedder Thomas, og er lige fyldt 39 år. Vores anden mand på holdet hedder Emil, og han er 31 år.


    Vi har prøvet, at lave vores bud på en dansk Minecraft SMP server, hvor et hyggeligt fællesskab er i fokus! Der skal være plads til alle, lige fra børn til voksne så vel som nybegynder til øvet. Ja alle!


    Vores brugere skal ikke være bange for at stille dumme spørgsmål, hvis de ikke ved hvordan det virker. – Vores kommende hold skal stå klar til at hjælpe dem, hvis behovet er der!


    Vores server kører med lidt forskellige plugins. Dog er de ikke listet her... Men hvis du kontakter mig, kan du få en liste over dem.


    Hvad søger vi?


    2 x Moderator:


    Vi søger bl.a. 2 moderators, som skal hjælpe vores brugere, hvis de skulle have problemer med spillet eller nogen af de plugins vi bruger.


    Yderlige skal vores moderators også sørge for, at vores regler bliver overholdt! De har adgang til nogle forskellige tools til at hjælpe med deres arbejde


    1 eller 2 x Administrators:


    Vi søger også 1 til 2 administrators! Vores administrators skal hjælpe undertegnet samt Emil med, at sørge for det hele kører - De har også adgang til nogle flere kommandoer og kan lidt flere ting.


    Ellers skal de hjælpe hvor der nu er brug for dem.


    Hvad forventer vi af dig?


    - Du skal være over 15 år

    - Du skal tale og forstå Dansk

    - Du skal have en god dømmekraft og være fair!

    - Du skal være online på vores discord.

    - Du skal være venlig og hjælpe vores bruger!

    - Et plus vil være at vide lidt om Minecraft

    - Et headset vil være en god ide :)


    Hvad får du til gengæld.


    - Du er med til at starte noget nyt og måske stort op

    - 2 Owners der gerne lytter til dig og dine forslag

    - Forhåbeligt et staff team der fungerer.

    - Nogle sjove og hyggelige timer in game samt discord


    Hvis der lyder som for dig, så kontakt os gerne på mail: contact@futurenode.dk – Så tager vi den fra. :)


    Du er også velkommen til at poste i dette indlæg, og jeg vil forsøge at svare på evt. spøgsmål.