PCIe NVMe vs SATA SSD-enheter över USB ... En stor skillnad?

  • Hej, jag har några PCIe NVMe och SATA SSD-skivor från gamla byggnader och tänkte sätta dem i ett USB 3-hölje som backup-lagring eller testa Linux-distributioner.

    Jag märkte att PCIe NVMe till USB-adaptrar är ungefär dubbelt så mycket som priset för en SATA, kommer någon hastighetsfördel att negeras genom att använda dem över USB 3?

    VidMate Mobdro

  • min a long way har en gammel som emachine el1360g-uw11p. jeg kan se, at jeg kan putte en dss og 8 gb ram i den. hvilket vil gøre en stor forskel. men den amd cpu, der er i den, er kun en twin center. jeg håbede på i det mindste at kunne lægge en quad core i den.


    han gør egentlig ikke meget med det. naked noget permit surfing og cd brænding og lort nogle gange. problemet er, at det e 10.0.0.0.1 r langsomt. og jeg mener ulideligt langsom. og home windows 1 router login 0 dræber det ærligt. guys hvis jeg i det mindste kunne opgradere til en quad core 8gb ram og lidt ssd ville det føles som en new york laptop.

    192.168.1.254

    hvis nogen har en anbefaling til cpu -opgradering, ville jeg sætte pris på det. jeg har de andre dele. så jeg ville kun okøbe en cpu.


    jeg beder om hjælp her, fordi jeg bliver ved med at finde blandede oplysninger. så steder siger, at cpu'en er loddet