Sikkerhed Router, VPN, anti virus mv.

  • Hej


    Hvor meget gør I ud af sikkerhed, hvor penge bruge I på det?


    Jeg har det sådan lidt at jeg er ikke ligefrem nogen kendt berømt person, og hvis det endelig var, så er en professionel hacker nok smartere end mig i sidste ende, men på den anden skal man jo heller ikke lade døren stå piv åbne.


    Hvor meget gør i ud af det? Specielt router, betaler for VPN, bruger Thor, betalte anti-virus programmer, de her usb nøgler?


    Jeg har bare den standard router der kom med, har slået til og så et virus program, og så prøver jeg at undgå cookies men det er jo næsten umuligt i praktisk travl hverdag.



    Jeg har hørt at de her standard routere er elendige, men hvor vigtigt er det at bruge penge på alt mulig?

  • Tja kommer vel an på din færden på nettet? Tror da bare en standard vpn som ekspress er fint til at "skjule" ens aktivitet. Bruger den selv. Tænker ikke over det. Ellers har jeg bare gratis antivirus som AVG. Og evt køre en Malwarebytes scan now and then.

    Men har sgu ikke oplevet noget negativt. Heller ikke før VPN som er et nyt tiltag (2-3 mdr nu).

    Hvis du skal være på ulovlige sites eller torrent downloade, vil jeg da nok anbefale så meget anonymitet som muligt. :p