Et godt klone værktøj

  • Jeg søger et godt klone værktøj.
    I gamle dage brugte jeg Norton Ghost og senest har jeg brugt CloneZilla.

    Begge har probleer med at klone systemdrev med recovery partitioner, så jeg søger et bedre værktøj der kan klone Win 10 system disken incl alt til en USB harddisk og tilbage igen, hvis jeg ønsker det.
    Gode forslag, gerne freeware eller billige, modtages! Tak

  • jeg bruge Clone Disc fra Acronis. Virker hver gang. (Og jeg bliver lige imponeret) Det er dog ikke gratis, men jeg yder recovery så tit for andre, så det er for mig godt givet ud.

  • Tak for jeres bud!

    Clone Disc har jeg kikket på, men der hvor jeg så det så det ud som om det var en gammel udgave.
    Men jeg tjekker ud, tak!

  • Jeg bruger EaseUS Data Recovery til tabte data (incl diske der er formateret i RAW, de kan sagtens læses!)
    Jeg er pissed over Sly Soft hos dem købte jeg en Livstidslicens, men så flyttede de firmaet og nu kan jeg igen købe en "Livstids" licens, men til en meget høj pris.
    Min PC er opbygget med en lille SSD til system, og den kopierer jeg til en gammel harddisk via image, og når jeg er færdig med at prøve AnyDVD HD, så lægger jeg imaget tilbage og kan tage en ny prøveperiode på et senere tidspunkt.
    Tarveligt, men det virker. Jeg har betalt.

  • Tak, EaseUS kender jeg og deres lidt kiksede oversættelser til Dansk kan man leve med eller vælge US som sprog, men de kunne godt lige rette dem.