Computer lagger ved brug af spil, facebook eller lignende

  • Den var straks værre. Det kan være alt fra en ustabil strømforsyning til CPU/RAM/SSD der ikke har det for godt hvis den ligefrem "lagger" inde i windows efterfølgende.

    En frisk omgang Windows skader sjældent for at udelukke noget der - Eventuelt lige se hvad SMART siger om disken inden du prøver.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Uden for spillende er der ingen lag beklager hvis jeg ikke var tydelig nok omkring dette. Det er kun ingame at jeg har problemerne.


    Men ja jeg vil prøve at tjekke harddisken 😊


    Ram er helt nye næsten. Fra d. 5/9-2020


    Harddiskene er relativt gamle har dog lige købt en ny så sgu det være en af dem så har jeg en klar.


    Men jeg prøver at tjekke det hele igennem i dag.

  • Har nu tjekket harddiske osv men "desværre" uden resultat. Jeg havde windows liggende på en usb stick men underligt nok så virker det pludselig ikke mere. Den tænker bare på livet løs når jeg sætter den til og har testet på flere maskiner så jeg må ud og finde mig et nyt før jeg kan formaterer

  • Hej igen.


    Har siden min sidste besked formateret svinet. Hvilket gav mig en mere stabil CPU i et par timer.

    Den lå konstant på 3.69-3.70GHz og i wow bruger den ca. 10% på CPU.

    Efter jeg havde spillet et par timer begyndte den igen at gå fra 3.49GHz til 3.60GHz .. Men mærker ikke noget lag i wow overhovedet.

    Men problemet med pubg er løst efter formateringen!! CS har jeg ikke fået installeret endnu :) men vender tilbage hvis der opstår flere problemer.