Prøver at skifte fra lokalt musik til Spotify. Hvordan får jeg det hele med over?

  • Har altid haft alt min musik lokalt. Nu prøver jeg at skifte til Spotify, men 40 GB er meget at skulle gå igennem en efter en og give et hjerte på spotify.

    Vil gerne have hele samlingen over, så jeg kan tilgå det hvor end jeg er logget ind.

  • Hvad mener du med at flytte dine lokale filer til Spotify?

    Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener..


    De få bands/solister jeg ikke har kunnet finde på Spotify, har jeg liggende lokalt på min telefon (det er ikke mange)

    Resten af de bands de tidligere udgjorde min pladesamling, tilføjer jeg løbende på Spotify under "artists" så jeg har fuldt overblik over hver enkelts kunstners diskografi.

  • Der er jo som sådan ikke noget der skal flyttes flyttes som sådan. Jeg antager du mener at vi vil have en oversigt i Spotify der minder om dit nuværende musikbibliotek?


    Da jeg skiftede over til Spotify fra et lokalt bibliotek tog jeg det bare løbende. Tilføjede artister som favoritter og oprettede playlister efterhånden som jeg fik brug for det.


    Styrken ved Spotify er jo netop at det hele allerede er i skyen og du kan søge og finde alt uanset hvor du logger på din konto.

    Cyberpunk 2077 Build:


    AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

    3x 500 GB 2,5" SSD


    Corsair HydroX Custom loop.




  • Jeg tror, ud fra det, jeg forstod, var, kan du oprette dit eget bibliotek eller en liste på spotify og tilføje disse sange på den liste, så kan du afspille dem, når du vil med internettet. Du vil ikke være i stand til at skifte fra lokalt drev til spotify.