Hvad ønsker du dig til jul?

  • Med fare for at lyde priviligeret, og first world problems-agtig, så sidder jeg lige nu og bryder mit hoved med at komme på idéer til en ønskeseddel til jul.
    Egentlig er det ikke noget jeg normalt har brugt tid på at lave, men når man nu har fået en bedre halvdel, så er det jo efterhånden nødvendigt.


    Nå, men måske der var nogle ligesindede, der har helt styr på hvad de ønsker sig, og enten kan inspirere eller minde om gode julegaveønsker.


    Her er hvad jeg indtil videre kan huske at jeg ønsker mig. :)


    • World of Warcraft Chronicle bøger
    • Pung el. kortholder
    • Corsair K95 RGB Platinum MX Brown tastatur
    • Rygsæk til hverdagsbrug

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    • Kaffekværn
    • Rygsæk til kamera
    • Div. bøger om jordomrejser - samt biler
    • DJI Drone
    • MIDI keyboard
    • Komplet Harry potter boks
    • Komplet fast & furious boks
    • Google home
    • Makita vinkelsliber akku
    • Makita slagnøgle akku
    • Lego technic porsche bil
    • Corsair k95
    • Mascot advanced arbejdsbukser
    • Fritidsbukser (Härkila, fjällraven mv.)


    Jeg har mange ønsker, men det jeg ikke fik sidste år, har jeg ønsket mig igen :9xo


    Udover det har jeg fødselsdag på lørdag, og derfor er der kommet diverse krav fra familien at den skal være klar tidligt
    // Tunfisk