Værdi af ASUS NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB

  • Da dette er første gang jeg sælger noget som et grafikkort har jeg mange spørgsmål. Hvordan vil folk have det med at jeg ikke har boksen til kortet fordi jeg ikke selv byggede min pc? Hvis jeg ender med at få det solgt hvordan skal jeg så fragte det? Skal man bruge noget bestemt?


    Beklager de mange spørgsmål. Jeg er bare interesseret :)

  • Det er meget individuelt om du har original indpakning til kortet. Nogle købere er mere kritiske end andre - Det kan være nemmere at sende kortet, hvis man har indpakningen, da du får de rigtige skumholdere der passer til kortet.


    Ift. forsendelse der har jeg personligt brugt Gul og Gratis' pakkeservice i flere år uden problemer. Jeg vælger typisk den billigste GLS løsning som pakke til det jeg sender (typisk en 50'er deromkring per pakke, hvilket køber får lov at betale for)


    Og sidst men ikke mindst - 1060 6GB kortet er ved at blive skubbet ud af markedet, og det kan fåes relativt billigt brugt efterhånden. Jeg ville håbe på at få omkring en tusse, men forvente en 800-900kr sådan som priserne er lige nu. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |