Tweak tester Corsair Ironclaw RGB FPS/MOBA

  • [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2019/review/3380/large_front.png]


    Det er ikke længe siden vi første gang hilste på Corsairs nye optiske sensor til mus, i form af deres PMW3391 lavet i samarbejde med PixArt. Nu er vi klar med endnu en test af en mus som benytter denne sensor, og naturligvis også kommer fra Corsair. Navnet er Ironclaw RGB, og vi har haft den en tur forbi testbænken og er klar med vores vurdering og dom.


    Tweak tester Corsair Ironclaw RGB FPS/MOBA. Læs testen HER

  • er det ikke lidt for positiv en vurdering, til en mus med de problemer? mange billigere mus kan det samme og mange er endda trådløse.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • er det ikke lidt for positiv en vurdering, til en mus med de problemer? mange billigere mus kan det samme og mange er endda trådløse.


    Hej... Nej det vil jeg ikke mene. Den eneste reelle "fejl" som musen har er at hjulet i min optik er for løst. Hvor vidt dette er meningen, eller skyldes at vores eksemplar er en tidlig udgave fra Corsair skal jeg ikke kunne sige, som jeg også nævner i testen.


    Lyset og hvordan man holder på musen er jo individuelt, hvordan man ser på dette. Derfor mener jeg også at scoren er yderst fair.


    /Jan B