The Passion of the Christ

• Tror sQ jeg smutter ind og ser den snart...

Syns det virker virkelig spændene og nice lavet... Og sådan et kæmpe projekt..

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Bluesman, syntes du ikke bare du skulle tage og pakke sammen og så tage din opførsel op til revision?

Jeg har også læst nogle af dine posts og det er jo ikke fordi at du bliver beskyldt for at være den skarpeste kniv i skuffen vel?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Hey jeg synes bare det er for latterligt at folk ska knalde ud pga. en film og deres religion Fuck det diskuter noget andet selv-om grill har ret...

Hyg JER

• tror ik på gud eller jesus eller whatever.. men jeg vil stadig gerne se den film.. tror den er rimlig spændende.. og masser af vold.. også har mel gibson lavet den :D

og bluesman.. tag dog og skrid af helvede til din idiot.. du er simpelthen for latterlig og høre på.. spasser :]

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Religion er nok det mest åndssvage som mennesker nogensinde har opfundet ... Hvis man lige ser bort fra Atombomben og ligende...

Så nu tror jeg lige at man skal se hvad man skriver, FØR end at man trykker "send svar"

Skal vi begynde at regne på hvor stor en del af verdens befolkning du lige har lagt dig ud med????

• Regn bare løs ... ;) ... Siger jo bare noget om at folk ikke er rigtig klode efter min mening på det område, men hvis de har brug for religion som en undskyldning eller forklaring på deres handlinger så dem om det. Der er kommet mere negativt ud af religion end der er kommet af gode ting ... og ja, jeg snakker om de "store" religioner ... ;)

Regn bare løs ... ;) ... Siger jo bare noget om at folk ikke er rigtig klode efter min mening på det område, men hvis de har brug for religion som en undskyldning eller forklaring på deres handlinger så dem om det. Der er kommet mere negativt ud af religion end der er kommet af gode ting ... og ja, jeg snakker om de "store" religioner ... ;)

gir dig sq ret.. religion siger mig heller ik en skid.. og jeg er sådan set lige glad hva andre folk siger til det.. det rager mig nada.. de tror på det de vil tro på, og jeg tror ik på noget..

Regn bare løs ... ;) ... Siger jo bare noget om at folk ikke er rigtig klode efter min mening på det område, men hvis de har brug for religion som en undskyldning eller forklaring på deres handlinger så dem om det. Der er kommet mere negativt ud af religion end der er kommet af gode ting ... og ja, jeg snakker om de "store" religioner ... ;)

Når man snakker om religion, mener jeg at det er individet som der skal tages udgangspunkt i. Ser vi isoleret på de enkelte religioner er hver i sær ganske fine og mange mennesker finder ro og hvile med troen på sinde. Det som du tager udgangspunkt i er sammenblandingen af dem. religions krig som det hedder.... men nu er det jo ikke den sort/hvide verden som TV'et viser man skal forholde sig til. Der er desværre ALT for mange der får dette snævertsynede billede af andres kulture gennem dette medie.
    Alle har en tro, nogle på sig selv andre går sammen om et fælles mål.

well det var nok for prædikaten herfra :-)
    jeg vil smutte ind og se TPOTH 8)

• Kan da i det mindste sige Grillrotten ikke har lagt sig ud med mig ;) Religion raver mig en høstak!