S: 2 x 980 TI

  • Da hwt.dk er nede, og jeg ikke kan vente på deres amatørløsning er på banen igen, så er jeg her igen :D


    Jeg har 2 stk. Asus ref 980 Ti kort med vand på, så skal have ny ejer.


    Det første er med vandblok i nickel + plexi, og har også en luft køler med sig. Kortet virker som det skal, og jeg forventer et HBO på 2000 kr.


    Det andet er defekt. Det viser fint billede, men når der kommer en driver på, så laver den en fejl 43. Kortet er stoppet med at virke. Dvs. at jeg ikke kan få det til at fungere ordenligt, og kan ikke spille med det. HBO: 900 kr. ( har et bud på dette )


    Der er INGEN luftkøler med til dette.


    Begge kort er uden kasse, kvitt osv.


    De befinder sig begge i svenstrup, hvor de kan hentes, ellers kan de sendes med den ønskede fragtmand ( GLS, PDK eller DAO osv. ).

  • Lidt forvirret omkring din post da jeg umiddelbart er #2 men du skriver noteret til #1 som egentlig er dig (som jeg så tænker du mener er mig) men hvem er #3 så? :wacko: MEN som jeg forstår det vil du helst sende det til mig for de 2000 pp. - jeg er lidt presset på tid da jeg har min bror's knægt der skal ha' mit eksisterende da hans ikker virker længere, så hvornår kan vi evt. lukke den her handel? (Jeg jagter nemlig også andre kort rundt omkring)