I7 PC med masser af lagerplads

  • I7 PC med masser af lagerplads.


    Specs:
    Processor: I7 2688 3,4 Ghz
    Ram: 2 x 4 GB HyperX
    Geforce: 550 Ti 1024 MB
    Bundkort: Asrock H77m
    Hdd 1: Intel 180 GB ssd sata 3
    Hdd 3: WD 1 TB
    Hdd 3: Hitachi 2 TB
    PSU: Seasonic X-series gold 550W
    Kabinet: Anteck design


    Hvad kan man forvente at få for sådan en maskine?

  • ingen garanti.
    Det er en jeg har købt brugt, men sælger fordi jeg allerede har en computer og godt kunne bruge pengene på en ny bil.
    Er ret sikker på den ikke har været clokket, det er min makkers gamle arbejdscomputer.

  • Beklager at sige det, men jeg må nok erklære mig enig med @Uber. Jeg ville endda nok sætte 1500 som max!


    Med de to tilføjelser du nævner, så er de 1800 nok en nogenlunde realistisk pris -måske lidt højere, hvem ved - men jeg ville nok ikke satse på det i hvert fald !

  • Nu prøver jeg selvfølgelig at tale den lidt op.
    Jeg synes den er pæn af en ca. 5 år gammel computer.Det er så baseret på min makkers udsagn og efter komponenternes release date.


    Jeg har selvfølgelig lydisoleret den med industriel 22 mm tykt lydisoleringsmateriale, da jeg planlagde at bruge den som mediacenter. Jeg bruger bare en intel compute stick i stedet. Meget mindre strømforbrug :9xo


    Der er installeret en 180 mm blæser i toppen, 120 mm i front, med plads til en mere, samt en mere i bag.


    Cpu blæseren er standard og den var ikke clocket da jeg fik den. Og jeg i hvert fald ikke pillet ved det. Det er derfor jeg næsten er sikker på den ikke har været "tunet".


    PSU, samsung EVO ssd'en og USB Wifi adapter er noget jeg selv har, som købt nye og de er mindre end to år gamle. Jeg kan muligvis finde en kvittering på det. PSU blev skiftet da jeg ikke helt stolede på den der sad i. den kan selvfølgelig også indgå i prisen.


    Og som svar på om der var røget. Nej den stod på et kontor, hvor der ingen rygning tillades.


    Jeg tager nogle billeder, hvis i vil se den.

  • Okay. I er eksperterne. Og helt kerrokt, pc hardvare falder hurtigt i værdi. Jeg tænker bare, det er en helt køreklar maskine, Mulighvit kopieret win7 på. Bare en iso jeg havde liggende for åbne og slette computeren helt.
    1800 så er den solgt! Uden den gamle noname psu dog, den bruger jeg til et Li-On batterilader projekt så.


    1800 kr!

  • prøv evt at smide den på dba. der er ikke meget salg i 2xxx serien af cpuer med mindre det er de store modeller :-)
    hvis du smider den på dba til 1850 så har du lidt at forhandle med :-)