Jeres top 3 First Person Shooter igennem tiderne?

  • Synes det kunne være sjovt at høre andre brugere herinde om jeres top 3 FPS igennem tiderne. Der har uden tvivl været rigtig mange fede spil.


    Jeg lægger ud med mine 3 favoritter i Multi Player:


    1) Call of Duty: Modern Warfare 2.


    2) Battlefield 3.


    3) Battlefield 4.



    Bedste FPS Single Player:


    1) Battlefield 4.


    2) Battlefield 1.


    3) Call of Duty: Modern Warfare 2.


    Hvordan ser jeres top 3 ud? :D

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Fra dengang jeg gik til netparty (før det blev populært at kalde det LAN)
    1. Unreal tournament
    2. Alien vs. Predator 2
    3. Battlefield 2


    Spiller ikke så meget FPS mere, jeg er mere til grand strategy.

  • Hmm.... Der har jo været mange gennem årene, men dem jeg kan huske som at være favoritter på et tidspunkt inkluderer Tribes, UT2004 og Team Fortress 2 (hvor Overwatch har overtaget min spilletid for nyligt)


    Men men men der er jo alt for mange gode spil derude - Battlefield serien (i de gamle dage hvor der var bots med - 1942 anyone?), Planetside (både 1 og 2), Half-Life 1 (og de mange mods såsom CS)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Syntes der er en forfærdelig mangel på postapokalyptiske spil. :D


    Fallout 3
    Metro 2033(2034 er mindst lige så fedt, dog virker 1'eren mere "kunsterisk"/atmosfærisk)
    CoD:MW


    Alt: Smider lige Word Of Tanks ind i mixen selvom der er mest af alt 3rd person. Men bestemt et helt anderledes shooter, hvor hovedet skal bruges mere end din kanon. Og det får en grafisk overhaling meget snart så det skulle gerne se "moderne" ud igen, igen.


    Så mangler vi fanme at de får sig nosset sammen de developers. Hold kæft en slatten gang pis vi får for tiden, alt fra MW2- de nyeste hvad end de hedder. Og selv BF3/BF4 har ikke været rent godt, specielt ikke i starten, dog blev de rigtig gode med tiden.


    Plejede at spille FPS primært. Det er desværre rykket langt ned på min liste, da der så sjældent kommer noget der er godt. PUBG er også sjovt, men man kan ikke spille det mange timer af gangen.
    LawBreakers er hvad Overwatch skulle have været i min mening. Nemlig CSGO fusioneret med MOBA elementer, alt i spillet er 100% skill shot og ingen stun! Og så kan man bevæge sig voldsomt hurtigt hvis man kan finde ud af at bruge deres movement system.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • 1. Battlefield 1942. (Jeg husker tydeligt hvor revolutionerende det var at du kunne hoppe i en kampvogn, et bombefly eller sågar et hangarskib det var aldrig før set dengang.)
    2. Duke Nukem 3D (i'm gonna ripoff your head and shit down your throat!) genialt. :-)
    3. Outlaws. (Turn around reeeal slowlike..) virkelig sjovt western fps. Fra de glade net-cafe dage. :-)

  • Min top 5 er:


    1} Battlefield 1942
    Både offline og online. Jeg spillede i mange år på den samme server, hvor den samme bane altid var der, nemlig Midway.
    Jeg hentede også mods til det og der var Forgotten Hope min favorit, fordi det tilføje en masse ekstra baner, våben, fartøjer og camouflage.
    Spillet er og vil altid være mit favorit FPS <3


    2} Battlefield Vietnam
    Det var jeg også ret glad for! Især fordi man nu kunne flyve helikoptere og ødelægge enkelte ting, fx stakke af træer ved at skyde dem i stykker, så de trillede ned af en bakke og ind i fjenden.


    3} Quake II
    Primært fordi jeg spillede det i folkeskolen mod de andre fra skolen. Nøj, alle de timer vi brugte på det i frikvarterne.


    4} Battlefield 2
    Ikke så meget singleplayer-delen, men primært online-delen. Brugte utallige af timer på online.


    5} Unreal Tournament 2004
    Spillede det rigtig meget dengang at jeg gik til LAN-parties, men spillede det også meget offline.


    Kunne nævne flere spil, men de 5 spil der er mine foretrukne. Generelt har jeg dog altid været stor fan af Battlefield-serien.
    Har også brugt rigtig mange timer på disse spil:
    Delta Force, America's Army (indtil opdatering 3.2), DOOM, Duke Nukem 3D, Blood, Call of Duty, Call of Duty 2, diverse Tom Clancy-spil, Conflict-serien, S.W.A.T 4 og mange andre FPS-spil.