[S] Astro A40 Headset + Mixamp

  • Hej alle,


    Jeg sælger mit brugte Astro A40 + Mixamp, da jeg har fået nyt. Kommer med splinterny mikrofon som blev sendt fra Astro i sidste uge.
    Fungerer perfekt, perfekt lyd - dyb bas, så headsettet producerer fremragende lyd, så det er rigtig godt hvis du både vil have god kvalitet på musik men samtidig perfekt lyd på footsteps eller andre lyde ingame.

    Læs om det her (det er den nyere model på følgende link, men stortset samme specs: http://www.astrogaming.com/hea…0-TAGS&pid=A40-MIXAMP-TR#)


    Stand:
    Headsettet er i fremragende stand. Jeg har fået det gennem mit arbejde, og har ikke haft det i mere end et år.
    Har desværre ikke kvittering på det, da det som skrevet ovenfor er gennem mit arbejde.


    Nypris:
    Nyprisen for det var omkring de 2500 kr. men jeg ved man kan få dem til 1500-1600 kr. fra ny i dag.


    Mindstepris:
    Min mindstepris på det er 400 kr. - er åben for bud.


    Jeg har også varen til salg i en gruppe på facebook.


    *** Kan kun afhentes i Aalborg ***

  • Du skriver dyb bas? Undskyld, men det her headset har overhovedet ingen bas... Det er ihvertfald absolut minimalt. Headsettet er lavet til Esport, derfor er det tunet til at høre fodspor osv.. Men dyb bas har det ikke.


    Ellers et super lækkert headset, som er vildt let og med god lyd/mic.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Du skriver dyb bas? Undskyld, men det her headset har overhovedet ingen bas... Det er ihvertfald absolut minimalt. Headsettet er lavet til Esport, derfor er det tunet til at høre fodspor osv.. Men dyb bas har det ikke.


    Ellers et super lækkert headset, som er vildt let og med god lyd/mic.

    Tillad mig at omformulere så, det har dyb bas af at være et gaming headset. At sige det ingen bas har synes jeg er en grov overdrivelse.

  • Så har du ikke hørt et headset med meget bas i for, det kan absolut ikke beskrives som en dyb bas. Enhver reviewer der kender til lyd vil fortælle dig at der er minimalt med bas i. Min kammerat, som ejer det, giver mig også ret udover jeg også selv har hørt det.


    Gaming headset har normaltvis meget dyb bas... Det headset har aldrig set skyggen af dyb bas.


    "Bass is not very strong. This headset was made for gaming, not music. Adds a small oomph to grenade explosions, but it has pretty weak bass in music"
    - Yahoo answers bedste svar

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb